logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۷۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خبر داد

ورود مجلس به موضوع عدم تخصیص اعتبار یک میلیارد یورویی به وزارت بهداشت/ دولت به فکر بهداشت و سلامت جامعه باشد

ورود-مجلس-به-موضوع-عدم-تخصیص-اعتبار-یک-میلیارد-یورویی-به-وزارت-بهداشت-دولت-به-فکر-بهداشت-و-سلامت-جامعه-باشد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:در صورتی که اعتبار یک میلیارد یوروی که برای وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است در بخش‌های دیگری هزینه شود، ظلم در حق این وزارتخانه است.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: عدم تخصیص اعتبار لازم به وزارت بهداشت موجب شده تا با تشدید بیماری کرونا، وضعیت بیمارستان‌ها نیز وخیم‌تر شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که در بیمارستان‌ها خدمات دریافت می‌کنند از کافی نبودن امکانات گلایه دارند، افزود: مشکلاتی همچون کمبود پزشک، دارو و تغذیه به نمایندگان ارائه می‌شود که همه این مشکلات ناشی از نبود اعتبارلازم است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان داشت: گلایه‌های مردم از وضعیت امروز بیمارستان‌ها ناشی از  کمبود اعتبارات است که ضروری است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

طاهری یادآور شد: وزارت بهداشت نیازمند اعتبار لازم است و ضروری است مابقی یک میلیارد یورو که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است به دست وزارت بهداشت برسد تا نیازمندی‌ها تامین شود.

وی گفت: در صورتی که اعتبار درنظر گرفته شده در غیر از این قسمت هزینه شود، ظلم بزرگی در حق سلامت و بهداشت جامعه است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل ادامه دار بودن مشکلات مشخص می‌شود که این اعتبار هنوز به وزارت بهداشت اختصاص نیافته است که مجلس شورای اسلامی در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر