logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۷۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کارآفرینی اداره کل کار استان زنجان:

40 درصد متقاضیان، تسهیلات کرونا را دریافت کرده‌اند/ اعتبار تسهیلات کرونایی نصف شد

40-درصد-متقاضیان،-تسهیلات-کرونا-را-دریافت-کرده‌اند-اعتبار-تسهیلات-کرونایی-نصف-شد
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون 10 هزار و 101 پرونده تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته که 5 هزار و 28 پرونده معادل 40 درصد، تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

طیب جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای راه‌اندازی سامانه «کارا» تاکنون در مجموع 10 هزار و 122 فقره پرونده با بیش از 2 هزار و 142 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات، ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تمدید ثبت‌نام متقاضیان تا پایان مهرماه خاطرنشان کرد: این تمدید برای تمام مشاغل آسیب‌دیده ذیل 14 رسته شغلی بوده و سامانه برای تمام مشاغل، فعال است.

جعفری، مجموع تسهیلات برای 10 هزار و 101 پرونده ارجاعی به بانک‌ها را بیش از یک هزار و 591 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: تسهیلات پرداختی برای 5 هزار و 28 فقره پرونده، بیش از 777 میلیارد ریال است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مجموع اعتبار ابلاغی به استان 488 میلیارد تومان بود که با توجه به اعلام پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، بخشی از تسهیلات ابلاغی به این محل اختصاص داده شده و میزان اعتبار تسهیلات کرونا 238 میلیارد تومان اعلام شده است.

وی در پاسخ به اینکه متوسط زمان لازم برای دریافت تسهیلات، چند روز است، اظهار داشت: متقاضیان از زمان ارجاع پرونده به بانک عامل، 14 روز مهلت دارند تا جهت تکمیل مدارک و ارائه تضامین به بانک‌ها مراجعه کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: بانک‌های ملی، ملت، تجارت، صادرات، سپه، انصار، رفاه کارگران،  اقتصاد نوین، پارسیان، سینا، موسسه اعتباری غیربانکی كوثر مرکزی و موسسه اعتباری غیربانکی ملل، بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا هستند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر