logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان:

سازمان صمت نسبت به شفاف سازی قیمت کالاهای پرمصرف اقدام کند

سازمان-صمت-نسبت-به-شفاف-سازی-قیمت-کالاهای-پرمصرف-اقدام-کند
نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان در مورد عدم شفاف سازی قیمت کالاها در بازار زنجان گفت: سازمان صمت باید نسبت به شفاف سازی قیمت‌ها اقدام کند.

رضا استجلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد عدم شفاف سازی قیمت اقلام پرمصرف در بازار زنجان اظهار کرد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان که همان سازمان صمت است، باید در خصوص شفاف سازی قیمت‌ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز وظیفه دارد تخلفات را به سازمان بازرسی صمت و استانداری گزارش دهد.

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان عنوان کرد: پرونده‌هایی در زمینه تخلفات تشکیل می‌دهیم اما هیچ بودجه‌ای به ما تخصیص داده نمی‌شود تا مسئولیتی در قبال شفاف سازی قیمت‌ اقلام در بازار داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه عدم شفاف سازی قیمت اقلام در بازار دلایلی دارد تاکید کرد: تا زمانی که ثبات در بازار ایجاد نشود و قیمت مواد اولیه ثابت نباشد ثبات در قیمت‌ها اتفاق نمی‌افتد.

استجلو با تاکید براینکه متاسفانه قیمت‌ها در بازار لحظه‌ای تعیین می‎شود افزود: قیمت کالاها در بازار لحظه‌ای اتفاق می‌افتد و کنترلی وجود ندارد و از طرفی هم این نوسانات باعث کاهش سرمایه تولیدکنندگان می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان صمت باید نسبت به شفاف سازی قیمت‌ها در بازار اقدام کند و قیمت اقلام در بازار مشخص نیست و مردم نمی‌توانند متخلفان را تشخیص دهند.

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه در این وضعیت عده‌ای نیز هستند از شرایط ایجاد شده سوء استفاده می‌کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر