logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۵۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

عده‌ای به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس یازدهم هستند

عده‌ای-به-دنبال-ایجاد-حاشیه-برای-مجلس-یازدهم-هستند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه سازی‌ علیه نمایندگان وجود دارد و این موضوع قطعا ادامه خواهد داشت و این رسانه‌ها هستند که می‌توانند برای جلوگیری از ایجاد این حاشیه برای مجلس شفاف سازی کنند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی باقری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نمایندگان باید به اندازه یک بخشداری حداقل یک ماشین در اختیار داشته باشند تا بتواند به مناطق صعب‌العبور حوزه انتخابی خودشان سرکشی کنند افزود: در قضیه خودرو برای نمایندگان حاشیه سازی ایجاد کردند و در این راستا منصفانه برخورد نشد.

وی با بیان اینکه راضی هستیم به جای دنا پلاس به نمایندگان نیسان آبی می‌دانند تا بتوانند به روستاها و مناطق صعب‌العبور تردد کنند افزود: حاشیه سازی‌ها علیه نمایندگان وجود دارد و این موضوع قطعا ادامه خواهد داشت و این رسانه‌ها هستند که می‌توانند برای جلوگیری از ایجاد این حاشیه برای مجلس شفاف سازی کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه در مورد برنامه‌های نمایندگان در رسیدگی به مشکلات شهرستان طارم افزود: به کمک همه نمایندگان استان برنامه‌ای در نظر گرفتیم تا مشکلات این شهرستان را به صورت مجزا رسیدگی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بحث‌ها و مشکلات زیادی در این شهرستان وجود دارد که یکی از این مشکلات خام فروشی محصولات کشاورزی مانند زیتون است که جلوگیری از خام فروشی می‌تواند برای مردم این منطقه عایدات بسیار خوبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام باقری خاطر نشان کرد: مشکلات راه‌های مواصلاتی این شهرستان در حال پیگیری است و قطعا توسعه راه‌های مواصلاتی منجر به توسعه این شهرستان می‌شود.

وی عنوان کرد: توسعه حوزه گردشگری طارم یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و رونق گردشگری منجر به توسعه این شهرستان می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شهرستان استفاده از نخبگان و افرادی که در حوزه‌های صنعت و کشاورزی توانمند هستند می‌تواند در توسعه شهرستان مفید و کارآمد باشد.

وی در ادامه در مورد ابهامات ایجاد شده درانتخاب وزیر صمت عنوان کرد: میزان سرمایه و درآمد، شرکای مالی و اقتصادی و اموال ایشان از جمله ابهاماتی است که در مورد وزیر صمت مطرح بود.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید براینکه به آقای رزم حسینی رای اعتماد ندادیم افزود: دلیل این موضوع هم عدم شفافیت وضعیت مالی آقای رزم حسینی بود.

وی با تاکید براینکه نمایندگان نیز در مجلس به جد به دنبال این موضوعات بودند و جوابی نگرفتند عنوان کرد: در کل نظام به دنبال شفافیت هستیم چرا که اگر شفافیتی نباشد امکان نظارت وجود ندارد با توجه به اینکه یکی از کارهای مجلس نظارت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از نمایندگان اقتصادی پیگیری کردیم که توان مدیریتی آقای زرمی حسینی چقدر است و همه دست اندرکاران این موضوع را تایید کردند که این فرد توان مدیریت اقتصادی خوبی دارد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر