logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۷۵۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

طلاب و روحانیون میدان‌دار دوران دفاع مقدس بودند

طلاب-و-روحانیون-میدان‌دار-دوران-دفاع-مقدس-بودند
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور طلاب در دوران دفاع مقدس صرفا حضور تبلیغی نبوده و در صحنه جنگ، اسلحه به دست گرفته و در میدان مبارزه حضور جدی یافته است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گردهمایی و تجلیل از طلاب و روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس و فعال در عرصه مبارزه با بیماری کرونا در زنجان، اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این جلسه با تاخیر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم راهبردها، اهداف و دورنمای حرکت در نظام اسلامی را برای انسان مشخص می‌کند، افزود: قرآن به انسان نشان می‌دهد که  در چه مسیری و با چه لوازمی حرکت کند که در سوره احزاب خطاب به پیامبر گرامی اسلامی آمده است به کفار و منافقین لبیک نگوید.

این مسئول خاطرنشان کرد: در 41 سال گذشته مردم انقلاب اسلامی این افتخار را داشته‌اند که به منافقین و مستکبران لبیک نگفته و در مقابل آن ایستادگی کردند اگر چه در این راه سختی‌های بیشماری را متحمل شده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: کفار و مستکبران با همه توان به صحنه آمدند تا نظام اسلامی را از پای درآورده و گرفتاری ایجاد کنند اما با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و همراهی مردم، نظام اسلامی به پیروزی رسید و در ادامه راه با رهبری مقام معظم رهبری تا به امروز استمرار داشته و خواهد داشت.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز همه مردم به صحنه آمدند و پیروزی حاصل شد، افزود: به دلیل فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های طلاب و روحانیون در جنگ حضرت آقا فرمودند:" تجلیل از علما تجلیل از معارف حقیقی الهی است".

وی گفت: طلاب به عنوان پیشکسوتان عرصه دفاع و جنگ شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده  و تا به امروز در پست‌های رزمی و تبلیغی میدان‌داری کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه طلاب و روحانیت نسبت به جمعیت خود بیشترین شهدا، 45 شهید غواص و فرماندهان ارزشمندی را تقدیم نظام اسلامی کرده است، افزود: حضور طلاب در دوران دفاع مقدس صرفا حضور تبلیغی نبوده و در صحنه جنگ، اسلحه به دست گرفته و در میدان مبارزه حضور جدی یافته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمود:" ما در این جنگ دوستان و دشمنان خود را شناخته و به این موضوع دست یافتیم که باید روی پای خود بایستم، افزود: به فرموده امام راحل ما در این جنگ، ابهت شرق و غرب را شکستیم .

حجت‌الاسلام بیگدلی ایستادگی در برابر دشمن و خودباوری را یکی از نتایج مهم جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: به برکت کسب خودباوری در دوران دفاع مقدس امروز می‌توانیم پالایشگاه بسازیم و بنزین را صادر کنیم تا مشکلات به اوج نرسد.

وی با بیان اینکه تونل‌سازی و جاده و بزرگ راه سازی نیز ثمره خود اتکایی است، افزود: امروز موشک‌های نظام اسلامی خواب از چشم دشمن ربوده است.

این مسئول بیان داشت: جامعه روحانیت در صحنه بوده و هست و خواهد بود و در روزگار شیوع بیماری کرونا، نیز روحانیت، حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی برای غسل و کفن اموات کرونایی در صحنه بودند تا این اموات بر روی زمین نمانند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر