logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۷۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان:

طرح نذر اربعین برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اجرا می‌شود

طرح-نذر-اربعین-برای-آزادی-زندانیان-جرایم-مالی-غیرعمد-اجرا-می‌شود
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: این ستاد در راستای گسترش فرهنگ ماندگار یاری و کمک به زندانیان در نظر دارد طرح «نذر اربعین» را برای فراهم آوردن مقدمات آزادی تعدادی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد را اجرا کند.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مردم نیکوکار و خیرین با ادای نذر خود و سهیم شدن در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، موجب خوشحالی خانواده‌های آنان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

کریمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع 111 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند، خاطرنشان کرد: این زندانیان شامل 108 آقا و 3 خانم هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: مجموع بدهی این زندانیان 235 میلیارد ریال بود که 96 میلیارد ریال به میزان 41 درصد طی تلاش‌های صورت‌گرفته، منجر به رضایت شاکیان شد.

وی اظهار داشت: 28 میلیارد ریال کمک بلاعوض بود که از سوی ستاد دیه و کمک‌های خیرین تامین شد.

کریمی افزود: بقیه بدهی‌ها نیز در قالب تسهیلات بانکی و همچنین از محل آورده خود محکومان، تامین و منجر به آزادی این زندانیان شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در جشن گلریزان گفت: امسال کمک‌های نقدی خیرین 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی ابراز کرد: محل جدید دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، جنب کوچه حاج‌نوروزلر، روبه‌روی بانک انصار انتقال یافته است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر