logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۷۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

آزاد سازی خرمشهر اوج وحدت نیروهای مسلح بود/ تاریخ جنگ عظمت عملیات بیت المقدس را فراموش نمی کند

آزاد-سازی-خرمشهر-اوج-وحدت-نیروهای-مسلح-بود-تاریخ-جنگ-عظمت-عملیات-بیت-المقدس-را-فراموش-نمی-کند-

استاندار زنجان گفت: در آزاد سازی خرمشهر اوج وحدت نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در نخستین ستاد برنامه های سوم خرداد با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت:همه سوم خردادی ها دوم خرداد را هم شریک بودند و دوم خردادی ها نیز شریک سوم خرداد شدند.

وی با اشاره به اینکه این جدا سازی ها خیلی در کاروان عظیم انقلاب اسلامی جایی ندارد، تصریح کرد:این تقسیم بندی ها زودگذر و سیاسی است و کسی نمی تواند عظمت آزاد سازی خرمشهر را کمرنگ کند.

این مسئول با بیان اینکه باید روزهای دوران دفاع مقدس درخشان بماند چرا که آن روزها فراموش نشدنی است، گفت: این دفاع نمونه بارز رشادت و فداکاری با تکیه بر قدرت لایزال الهی است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند:"خرمشهر را خدا آزاد کرد" ملت ایران با تکیه بر قدرت خداوند متعال در این پیروزی عظیم سهم داشتند.

درویش امیری با اشاره به پیروزی با سلاح های سبک ایرانی ها در مقابل سلاح های مجهز روسی و آمریکایی در این عملیات، ادامه داد:13 در این عملیات تنها در شهر خرمشهر13 هزار نفر به اسارت گرفته شد.

وی با بیان اینکه باید این یادواره باشکوه برگزار شود تا در تاریخ عظمت این عملیات فراموش نشود،ادامه داد:آنروز که همه اعتقاد داشتند خرمشهر با قدرت الهی آزاد شد همه کارها خوب پیش می رفت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جایی در دفاع مقدس به بن بست رسیدیم که به منیت دچار شدیم و امروز هم همینگونه است،خاطرنشان کرد:در آزاد سازی خرمشهر اوج وحدت نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.

وی بر ضرورت اجرای برنامه های سوم خرداد تاکید کرد و گفت: جلسات شهرستانی برگزار و مقدمات کار انجام می شود تا برنامه ها به شایستگی برگزار شود.

درویش امیری خاطرنشان کرد: سوم خرداد باید در تاریخ سراسر افتخار ملت ایران و دفاع مقدس همیشه زنده باقی بماند تا نسل آینده بداند که چه اراده ای توانست خرمشهر را آزاد کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر