logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبرداد

نظارت جدی بر فعالیت اصناف به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی

نظارت-جدی-بر-فعالیت-اصناف-به-منظور-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی
رئیس اتاق استان زنجان با تاکید بر افزایش نظارت بر فعالیت اصناف به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با فعالیت زیرزمینی قلیان سراها به صورت جدی برخورد می‌شود.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان اظهار کرد: محدودیت فعالیت برخی از اصناف مانند آرایشگاهها، تالار‌ها، قلیان سراها را داشتیم و محدودیت جدیدی به این موارد اضافه نشده است.

وی با تاکید براینکه همه اصناف موظف هستند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تصریح کرد: رعایت پروتکل بهداشتی در پاساژها نیز الزامی شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت بر فعالیت اصناف جهت رعایت موارد بهداشتی افزایش یافته است عنوان کرد: اگر صنفی پروتکل‌های ابلاغی را جدی نگیرد برخورد خواهد شد و اگر به تذکرات توجهی نداشته باشد نسبت به پلمب واحد مورد نظر اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به منتشر شدن خبری مبنی بر تعطیلی زنجان به خاطر بیماری کرونا عنوان کرد: این خبر امروز در جلسه ستاد کرونا تکذیب شد و صحت ندارد.

موسوی عنوان کرد: امروز در جلسه ستاد کرونا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف مطرح شد و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نظارت بر فعالیت بیان کرد: با برخی از قلیان سراها هم که به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کردند، برخورد شد و اجازه فعالیت هیچ قلیان سرایی را نخواهیم داد.

موسوی با تاکید بر افزایش نظارت بر فعالیت پاساژها گفت: اگر در پاساژی شاهد بی‌توجهی به موارد بهداشتی باشیم نسبت به پلمب آنها اقدام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر