logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۷۵۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

حمله گستاخانه روزنامه اصلاح‌طلب به ائمه جمعه شمالغرب

حمله-گستاخانه-روزنامه-اصلاح‌طلب-به-ائمه-جمعه-شمالغرب
روزنامه اصلاح طلب شرق در مطلبی با تیتر «نه ارمنستان، نه آذربایجان» به بیانیه ائمه جمعه شمالغرب تاخته و آن را ضد راهبردهای اساسی و سیاست خارجی و همچنین تهییج جریان قوم گرایی داخلی دانسته است!

به گزارش موج رسا; روزنامه اصلاح طلب شرق در ابتدای مطلب خود در اوج کینه ورزی حوادث دی ماه 96 را به سخنان آیت الله علم الهدی مربوط دانسته است که کاملا مغالطه آمیز است! این رزنامه با نشان دادن عمق کینه خود از ائمه جمعه معدود تجمعات روزهای گذشته در برخی شهرها را به بیانیه ائمه جمعه شمالغرب کشور مرتبط دانسته است.

این روزنامه اصلاح در ادامه حمله گستاخانه خود بیانیه ائمه جمعه شمالغرب را ضد راهبردهای اساسی و سیاست خارجی دانسته است.

روزنامه‌های اصلاح طلب که سابقه زیادی در توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع)، مدافعان حرم و ... دارند، این بار به ائمه جمعه شمالغرب تاخته و قصد خالی کردن عقده‌های خود از ائمه جمعه را دارند.

روزنامه شرق سابقه روشنی در مسائل سیاسی و اعتقادی ندارد و این بار با این مطلب خود سعی کرده ائمه جمعه را متهم به دخالت در سیاست خارجی متهم کند.

این بی توجهی های وزارت ارشاد به مطالب شیطنت آمیز و توهین آمیز روزنامه های اصلاح طلب باعث شده تا این رزونامه‌ها همچنان این رویه را ادامه دهند.

گفتنی است که چند روز پیش نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل و نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در خصوص موضوع قره باغ بیانیه ای را صادر کردند.

//س      

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر