logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تیم کشتی زنجان مقام سوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد

تیم-کشتی-زنجان-مقام-سوم-دور-رفت-رقابت‌های-لیگ-برتر-را-کسب-کرد
تیم کشتی شهدای زنجان در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور با 2 باخت و یک برد در گروه «الف» این رقابت‌ها به مقام سوم رسید.

به گزارش موج رسا; تیم کشتی شهدای زنجان در آخرین روز دور رفت رقابت‌های لیگ برتر در سومین و آخرین مسابقه خود در عین شایستگی با نتیجه 8 بر 2 مغلوب تیم دانشگاه آزاد اسلامی شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های استقلال تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب، اول و دوم شدند و فرش ایران مشهد نیز به مقام چهارم دست یافت.

رئیس هیات کشتی استان زنجان به خبرنگار موج رسا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، تیمی بسیار قوی بود و تمام ورزشکاران آن بلااستثنا قهرمان و نایب‌قهرمان جوانان جهان بودند و به گفته خودشان بالای یک میلیارد تومان هزینه کرده‌اند و تیم زنجان به شایستگی در برابر آن‌ها به میدان رفت.

عباس محمدی اظهار داشت: در این مسابقه، میثم حیدری در وزن 70 و اباذر اسلامی در وزن 97 در برابر رقیبان خود به برتری دست یافتند.

وی با بیان اینکه 3 کشتی‌گیر تیم زنجان نیز با اختلاف کم و نتیجه نزدیک، مغلوب رقیب خود شدند، خاطرنشان کرد: محمدکاظم خدابنده‌لو، عبداله شیخ‌اعظمی و مسعود مددی به ترتیب در اوزان 65 ، 89  و 92 کیلوگرم، رقابت بسیار نزدیکی با رقبا داشتند و می‌توانستند پیروز شوند.

محمدی با بیان اینکه 2 تیم از هر گروه به دور بعد رقابت‌ها صعود خواهند کرد، تصریح کرد: در صورتی که حمایت مالی از تیم زنجان شود، صعود از گروهمان دور از دسترس نیست.

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: برای تقویت تیم در دور برگشت رقابت‌ها به چند کشتی‌گیر نیاز داریم تا بتوانیم از گروه خود، صعود کنیم که امیدواریم مسئولان، حمایت لازم از این تیم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقات به صورت شخصی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در صورتی که حمایت مالی شود حتی می‌توان ورزشکارانی از خارج از کشور نیز برای تیم کشتی زنجان جذب کرد زیرا تیم خوبی داریم و فقط نیاز به حمایت مالی برای تقویت دارد.

به گزارش موج رسا؛ تیم کشتی شهدای زنجان در 2 مسابقه قبلی خود با نتجه 7 بر 3 در برابر تیم پرستاره استقلال تهران نتجه را واگذار کرده و در برابر تیم فرش ایران مشهد با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسیده بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر