logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۷۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در دومین مسابقه دور رفت لیگ کشتی آزاد کشور؛

تیم کشتی زنجان مقتدرانه در برابر فرش ایران مشهد به پیروزی رسید

تیم-کشتی-زنجان-مقتدرانه-در-برابر-فرش-ایران-مشهد-به-پیروزی-رسید
تیم کشتی شهدای زنجان در دومین مسابقه خود در دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، عصر امروز در برابر تیم فرش ایران مشهد با اقتدار و با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید.

به گزارش موج رسا; در دومین رویارویی، ورزشکاران تیم شهدای زنجان به نام‌های یونس سرمستی، محمد زمانی، حسین شهبازنژاد، عبداله شیخ‌اعظمی، هادی رستمی، مسعود مددی، اباذر اسلامی و نعیم حسین‌زاده به ترتیب در وزن‌های 61 ، 70 ، 74 ، 89 ، 86 ، 92 ، 97 و 125 کیلوگرم در برابر رقیبان خود به برتری دست یافتند.

تیم کشتی شهدای زنجان در هز 10 وزن این مسابقات شرکت کرده که فقط در 2 وزن 57 و 65 کیلوگرم، نتیجه را در برابر کشتی‌گیران تیم فرش ایران مشهد واگذار کرد.

رئیس هیات کشتی استان زنجان به خبرنگار موج رسا گفت: تیم کشتی زنجان در بازی اول در برابر رقیب قدرتمند و پرستاره خود یعنی استقلال تهران، نتیجه را 7 بر 3 واگذار کرده بود اما ورزشکاران تیم زنجان در بازی دوم با انگیزه برد به میدان رفتند.

عباس محمدی اظهار داشت: آخرین مسابقه تیم زنجان در گروه الف بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، ساعت 10:30 صبح فردا در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمام اعضای تیم و کادر فنی در سلامت کامل هستند، خاطرنشان کرد: فقط رضا مقتدر، کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم دچار سرماخوردگی شده که به همین دلیل امروز نتوانست کشتی بگیرد اما امیدواریم فردا بتواند در برابر رقیب خود به میران برود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر