logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۷۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در اولین مسابقه دور رفت لیگ کشتی آزاد کشور؛

کُشتی زنجان، مغلوب تیم پرستاره استقلال تهران شد

کُشتی-زنجان،-مغلوب-تیم-پرستاره-استقلال-تهران-شد
تیم کشتی شهدای زنجان در اولین مسابقه خود از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، صبح امروز با نتیجه 7 بر 3 مغلوب تیم پُرستاره و قدرتمند استقلال تهران شد.

به گزارش موج رسا; نخستین رویارویی تیم کشتی زنجان در لیگ برتر برگزار شد، در این رویارویی میثم حیدری، علیرضا صابریان و اباذر اسلامی، ورزشکاران اعزامی زنجان به ترتیب در وزن‌های 70 ، 86 و 97 کیلوگرم در برابر علی اسماعیل‌پور، سجاد غلامی و اسماعیل نجاتیان به پیروزی رسیدند و کشتی‌گیران زنجانی در سایر اوزان، مغلوب تیم حریف شدند.

** باختیم اما فوق‌العاده بودیم

عباس محمدی، رئیس هیات کشتی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در اولین مسابقه، شکست خوردیم اما تیم زنجان بدون حامی مالی و با کمترین امکانات و هزینه‌ها در برابر تیمی که 5 میلیارد تومان هزینه کرده، فوق‌العاده کار کرد.

وی تصریح کرد: در 2 وزن با نتایج نزدیک و حداقل اختلاف باختیم که اگر در آن وزن‌ها به پیروزی می‌رسیدیم، نتیجه مساوی می‌شد.

محمدی گفت: مسعود مددی در وزن 92 کیلوگرم با نتیجه 4 بر 3 و رضا مقتدر نیز در وزن 74 کیلوگرم با نتیجه 2 بر یک و با حداقل اختلاف، مغلوب تیم قدرتمند استقلال تهران شدند و در مجموع، کشتی‌گیران زنجانی با غیرت و جوانمردی و با کمترین امکانات و حمایت‌ها خوش درخشیدند.

وی با ابراز رضایت از نتیجه تیم زنجان در اولین مسابقه، خاطرنشان کرد: استقلال تهران، یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی این رقابت‌ها است.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به کشتی‌گیران تیم حریف، افزود: نادر حاج‌آقانیا دارنده مقام سوم آسیا، امیرمحمد یزدانی قهرمان جوانان جهان، عباس فروتن قهرمان جوانان جهان، اسماعیل نجاتیان، امیر محمدی، حمیدرضا زرین‌پیکر و جمال عبادی قهرمانان بزرگسالان کشور و عرفان جعفریان نایب‌قهرمان جوانان جهان، اعضای شاخص تیم استقلال تهران هستند.

وی با بیان اینکه دومین مسابقه تیم کشتی زنجان با فرش مشهد خواهد بود، ابراز کرد: این مسابقه ساعت 18 امروز (پنج‌شنبه 10 مهرماه) برگزار و به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

محمدی ادامه داد: سومین مسابقه تیم زنجان نیز ساعت 11 فردا در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

** در انتظار اسپانسر برای تقویت تیم

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: در صورتی که حامی مالی مناسبی برای تیم زنجان پیدا شود می‌توان چند کشتی‌گیر خوب را برای تقویت تیم، جذب کرد.

محمدی با بیان اینکه با تلاش و رایزنی‌های مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، یک اسپانسر پیدا شده است، اظهار داشت: قرار است جلسه‌ای در روز شنبه هفته آینده در این رابطه برگزار شود که امیدواریم به نتیجه رسیده و تیم کشتی زنجان از حامی مالی مناسبی بهره‌مند شده و با قوت در مسابقات مختلف حضور پیدا کند.

وی ضمن ابراز گلایه از مدیران عالی‌رتبه استان نسبت به عدم حمایت از تیم کشتی زنجان، خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران و به‌ویژه شورای شهر زنجان، استان را به حال خود رها کرده و هیچ حمایتی از تیم‌های ورزشی به‌خصوص کشتی نمی‌کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر