logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

قیمت بالای تخم مرغ در درب مرغداری‌ها باعث گرانی شده است

قیمت-بالای-تخم-مرغ-در-درب-مرغداری‌ها-باعث-گرانی-شده-است
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به بالا بودن قیمت تخم مرغ از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار گفت: قیمت بالای تخم مرغ در درب مرغداری‌ها باعث گرانی شده است.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قیمت مرغ در استان زنجان اظهار کرد: در قیمت مرغ در استان زنجان تا به امروز مشکلی نداشتیم و قیمت مصوب به صورت کامل در استان زنجان رعایت می‌شود.

وی تصریح کرد: تا به امروز مرغ با قیمت 16 هزار تومان در استان زنجان عرضه می‌شود که ممکن است تنظیم بازار کشور تصمیم جدیدی بگیرند اما هنوز چیزی در این باره برای استان زنجان اعلام نشده است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه استان زنجان در تولید مرغ خود کفا است اما در تخم مرغ این گونه نیست و حدود 40 درصد نیاز استان در داخل تولید می‌شود افزود: مابقی نیاز به تخم مرغ استان زنجان از استانهای قزوین، اصفهان و خراسان وارد استان می‌شود.

وی با تاکید براینکه متاسفانه قیمت مرغ در درب مرغداری‌ها بالاتر بوده و 15 هزار تومان است گفت: تا زمانی که قیمت تخم مرغ در سایر استانها در درب مرغداری‌ها اصلاح نشود در سطح خرده فروشی‌های استان زنجان نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

مسلمی افزود: در این راستا با جهادکشاورزی مکاتبه‌ شده تا واحدهای تولید کننده تخم مرغ قیمت مصوب را رعایت کنند.

وی با تاکید براینکه جهادکشاورزی قول کاهش قیمت را تا یک هفته آینده داده است عنوان کرد: در یک هفته گذشته قیمت‌ها کمی کاهش یافته اما هنوز به قیمت مصوب نرسیده است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: اگر قیمت‌ها در درب مرغداری‌ها نظارت شود نسبت به اصلاح و کنترل قیمت‌ها در سطح خرده فروشی‌ها اقدام خواهیم کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر