logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۷۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

عدم تخصیص قیر روند اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان را کند کرده است

عدم-تخصیص-قیر-روند-اجرای-پروژه‌های-راهی-استان-زنجان-را-کند-کرده-است
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های راهی در روند اجرا از برنامه عقب هستند گفت: عدم تخصیص قیر دولتی روند اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان را کند کرده است.

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های راه استان زنجان و مشکلاتی که منجر به کند‌تر شدن روند اجرای پروژه‌ها شده است اظهار کرد: در پروژه‌های محور زنجان- تهران زیرسازی‌ها انجام شده و به لایه‌های بالایی رسیدیم اما متاسفانه قیر دولتی تخصیص داده نشده و با فرا رسیدن فصل سرما امکان اجرای پروژه وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه عدم تخصیص قیر دولتی روند اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان را کند‌تر کرده است افزود: اگر قیر مورد نیاز به موقع تخصیص داده نشود برخی از پروژه‌هایی که در آستانه بهره‌برداری هستند تکمیل آنها برای سال آینده موکول می‌شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به روند اجرای پروژه محور سلطانیه- قیدار- کبودر آهنگ ابراز کرد: در این پروژه کمربندی قیدار به اندازه 18 کیلومتر اجرا شده که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی با تاکید براینکه این پروژه در دست خط کشی و نصب علائم است افزود: این پروژه تا آخر مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به مشکل تخصیص قیر افزود: این موضوع مشکل کشوری است که در بودجه 99 حذف شده بود که مجلس مجددا تصویب کرد که قیر دولتی باید در اختیار دستگاه‌ها قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: مصوبه تخصیص قیر به تایید مجلس رسیده اما تا به امروز به مرحله اجرا نرسیده که این امر اثر منفی در اجرای پروژه‌های راهی گذاشته است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: به دلیل عدم تخصیص قیر و مشکلات اعتباری در اجرای برخی از پروژه‌ها از برنامه پیش‌بینی شده عقب هستیم.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر