logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تعداد مبتلایان به کرونا در استان زنجان رو به افزایش است

تعداد-مبتلایان-به-کرونا-در-استان-زنجان-رو-به-افزایش-است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان قرمز است گفت: هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان بیماری کرونا در استان زنجان هستیم.

علیرضا آرمانی‌کیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه متاسفانه روند شیوع بیماری کرونا در استان زنجان افزایشی است اظهار کرد: متاسفانه هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه فعالیت مدارس چقدر در افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان تاثیر گذار بوده است تصریح کرد: این موضوع تاثیر گذار است اما نمی‌توان گفت این تاثیرگذاری در چه اندازه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان تاکید کرد: سیستم ایمنی بدن دانش آموزان مقاوم است و این بیماری در برخی از کودکان و نوجوانان نشان نمی‌دهد اما دانش آموزان می‌توانند انتقال دهنده بیماری به والدین و یا سایر اعضای خانواده‌ باشند.

وی در مورد اجرای طرح واکسیناسیون نیز گفت: واکسن‌ها توسط وزارت بهداشت در چند روز آینده ارسال می‌شود و برای افراد در معرض خطر تزریق می‌شود.

آرمانی‌کیان با بیان اینکه طرح واکسیناسیون براساس برنامه‌ریزی وزارت بهداشت انجام خواهد شد گفت: تا به امروز شاهد شیوع آنفولانزا در استان زنجان نیستیم اما با کاهش دما احتمال شیوع آنفولانزا در استان زنجان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از دریافت واکسن‌ها طرح واکسیناسیون در سطح استان زنجان آغاز می‌شود و به احتمال زیاد این طرح از هفته آینده در استان انجام شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر