logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۷۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات کشتی استان زنجان:

زنجان با تلفیقی از کشتی‌گیران بومی و غیربومی در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند

زنجان-با-تلفیقی-از-کشتی‌گیران-بومی-و-غیربومی-در-مسابقات-لیگ-برتر-شرکت-می‌کند
رئیس هیات کشتی استان زنجان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی خبر داد و گفت: تیم زنجان با تلفیقی از کشتی‌گیران بومی و غیربومی در این مسابقات شرکت می‌کند.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این مسابقات طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری (9 تا 11 مهرماه) در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری تهران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم زنجان در تمام وزن‌ها در این مسابقات، ورزشکار دارد.

محمدی در خصوص اقدامات مقابله‌ای برای ویروس کرونا در این مسابقات گفت: ورزشکاران شرکت‌کننده در لیگ برتر، تست کرونا می‌دهند و در صورتی که تست آن‌ها منفی باشد و مشکلی نداشته باشند از فردا (دوشنبه 7 مهرماه) در اردوگاه، قرنطینه می‌شوند و حق خروج ندارند.

رئیس هیات کشتی استان زنجان اظهار داشت: تمام کشتی‌گیران در دوران شیوع کرونا تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می‌دادند و از امادگی کامل برای شرکت در این مسابقت برخوردارند.

وی با اشاره به حضور چهره‌های شاخص تیم زنجان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی، خاطرنشان کرد: میثم حیدری، قهرمان کشور، قهرمان دانشجویان جهان و قهرمان ارتش‌های جهان در وزن 70 کیلوگرم و یونس سرمستی، قهرمان جوانان جهان در وزن 61 کیلوگرم در این مسابقات حضور خواهند یافت.

محمدی افزود: مسعود مددی، قهرمان کشور در وزن 92 کیلوگرم و اباذر اسلامی، قهرمان کشور نیز در وزن 96 کیلوگرم از دیگر چهره‌های شاخص تیم زنجان هستند و بقیه ورزشکاران، تلفیقی از کشتی‌گیران جوان بومی و غیربومی هستند که امیدواریم نتایج خوبی به دست بیاید.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر