logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه زنجان:

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان در بازار بورس پذیرفته شد

شرکت-سرمایه‌گذاری-سهام-عدالت-استان-زنجان-در-بازار-بورس-پذیرفته-شد
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت به عنوان پانصد و شصت و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران، پذیرش و آماده انجام معامله شد.

اصغر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با آغاز به کار معاملات این شرکت، امکان خرید و فروش سهام عدالت برای افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند، فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت بیش از 300 هزار نفر سهامدار دارد، خاطرنشان کرد: سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند در قالب این شرکت عرضه می‌شود و سهامداران فوق می‌توانند خرید و فروش سهام عدالت خود را از طریق شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان در بازار بورس انجام دهند.

نجفی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، گروه سرمایه‌گذاری‌ها و بخش سایر واسطه‌گری‌های مالی با نماد معاملاتی «وسزنجان» آماده انجام معامله خواهد بود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان 47 هزار و 53 میلیارد ریال است و با توجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی این شرکت، سرمایه جدید ثبت‌شده بر اساس ارزش پرتفوی یکم تیرماه ۱۳۹۹ تعیین شده و لازم است سهامداران فعلی شرکت برای تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند.

وی اظهار داشت: سهامداران سهام عدالت 2 روش مستقیم و غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

نجفی خاطرنشان کرد: سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند با مراجعه به کارگزاری‌ها یا بانک‌های عامل می‌توانند نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام کنند.

وی افزود: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهامدار شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان بوده و با پذیرش این شرکت در بازار بورس، امکان خرید و فروش برای این افراد نیز فراهم شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در شهریورماه سال 99 گفت: دراین ماه بیش از 642 میلیون و 474 هزار سهم و حق تقدم در مجموع به ارزش بیش از 13 هزار و 172 میلیارد ریال، داد و ستد شد.

وی با بیان اینکه این معاملات توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است، اظهار داشت: از میان شرکت‌های معامله‌شده 60 درصد به خريد و 40 درصد بقيه به فروش سهام اختصاص داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: ارزش مجموع خرید سهام طی این مدت بیش از 7 هزار و 904 میلیارد و 700 میلیون ریال و ارزش مجموع فروش سهام نیز بیش از 8 هزار و 268 میلیارد و 297 میلیون ریال بود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر