logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۷۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

پیشگیری از بیماری کرونا تکلیف شرعی و اجتماعی است

پیشگیری-از-بیماری-کرونا-تکلیف-شرعی-و-اجتماعی-است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا یک تکلیف اجتماعی و شرعی است، گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان آنچه که از تک‌تک اعضای ستاد کرونا استان در این زمینه انتظار دارند را اعلام کنند تا انجام شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌اله علی خاتمی امشب در جلسه ستاد کرونا استان اظهار داشت: اگر فقط احساس نگرانی کنیم و اقدامی انجام ندهیم با پیک بیماری مواجه می‌شویم و آن موقع دیگر چیزی حل نمی‌شود لذا از هم‌اکنون باید به فکر اقدامات پیشگیرانه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از دفتر رئیس‌جمهوری، تماس گرفتند و از مدیریتی که با خون دل تمام مدیران و همکاری مردم در یوم‌العباس انجام شد، قدردانی کردند.

آیت‌اله خاتمی تصریح کرد: در موج سوم بیماری کرونا نیز وظیفه هرکس برای عملیاتی کردن کنترل و پیشگیری از بیماری، مشخص و اعلام شود تا انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اقدامات انسان‌دوستانه خیرین در دوران شیوع بیماری کرونا، گفت: از خیرین خواستیم تا کمک‌های خود را به سمت مدارس به‌ویژه در مناطق روستایی و دوردست، هدایت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای تقویت اطلاع‌رسانی، استودیو سلامت، دوباره راه‌اندازی شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر