logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۷۴۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان:

ارتش برای دفاع از کشور به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی مجهز است

ارتش-برای-دفاع-از-کشور-به-پیشرفته‌ترین-تجهیزات-نظامی-مجهز-است
فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان با نیروهای مسلح را بازوان پرتوان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ارتش آمادگی کاملی در پاسخ به تهدیدات احتمالی دشمنان را دارد.

به گزارش موج رسا; امیر داود حمدی در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بسیار خوبی داشته و با تمام قدرت در برابر دشمنان انقلاب ایستاد.

وی با تاکید براینکه امروز هم ارتش دوشادوش سپاه و نیروی انتظامی ایستاده و آماده دفاع از کشور در مقابله با دشمن است اظهار کرد: ارتش از همان ابتدای انقلاب در کنار ملت بوده و همواره پای این موضوع استوار ایستاده است.

امیر حمدی در ادامه همچنین به رشادت‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: ارتش به عنوان بازوی توانمند انقلاب در همه عملیات‌های دوران دفاع مقدس حضور داشته و در حفظ حراست از تمامیت ارضی کشور سنگ تمام گذاشته است.

وی با تاکید براینکه ارتش بالای 48 هزار نفر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: در حال حاضر نیز نیروهای ارتش در شرق و غرب کشور مستقر هستند و در دفاع از کشور آماده ایستادند و امروزه امنیت داخل کشور را مدیون سربازانی هستیم که در مرزهای کشور مستقر هستند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با بیان اینکه امنیتی که در حال حاضر در داخل کشور داریم به پاس تلاش همه نیروهای مسلح بوجود آمده و باید قدر این امنیت را بدانیم افزود: ارتش در حفظ امنیت کشور دوشادوش سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حرکت می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

ارتش همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در دفاع از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور با اتحاد کامل در کنار همدیگر قرار گرفته و بازوان پرقدرت انقلاب را تشکیل دادند افزود: نیروهای مسلح همانند گلبول‌های سفید بدن برای کشور هستند در هر جایی احساس خطر کنند وارد عمل شده و از ورود ویروس‌ها به داخل کشور جلوگیری می‌کنند.

امیرحمدی با تاکید براینکه نیروهای مسلح بعد از هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف سازندگی و مردم یاری اقدامات بسیار برجسته‌ای را انجام دادند عنوان کرد: در حوادث طبیعی زلزله، سیل و غیره نیروهای مسلح وارد عمل شدند و به یاری مردم شتافتند.

ارتش

وی با اشاره به اینکه ارتش همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است افزود: مقام معظم رهبری هر دستوری بدهند لبیک گفته و با جان و دل در تحقق آن اقدام می‌کنیم.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با تاکید براینکه دستور مقام معظم رهبری برای ما فصل الخطاب است افزود: اگر رهبر عزیزمان در هر جایی فرمان دهند در بیابان‌ها، دل کوه، جنگل و دریا در دفاع از کشور به پا خواسته و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تجهیزات ارتش عنوان کرد: ارتش تجهیزات خود را به روز رسانی کرده و در سال گذشته نیز اقدامی بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

امیرحمدی با بیان اینکه ارتش هر ساله تجهیزات خود را به روز می‌کند تا پاسخ تهدیدات احتمالی از سوی دشمن در کمترین زمان ممکن داده شود تصریح کرد: این رویکرد در تیپ 216 زرهی زنجان نیز ایجاد شده است.

وی با تاکید براینکه ارتش یک سازمان پویایی است و اقدامات و آموزش‌های خود را براساس مسائل روز انجام می‌دهد عنوان کرد: سازماندهی یگان‌های ارتش نیز به روز انجام می‌شود و در حال حاضر سازماندهی یگان‌ها با 10 سال گذشته بسیار متفاوت است.

آمادگی کامل ارتش در پاسخ به تهدیدات احتمالی دشمنان

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر واکنش سریع در بین نیروهای مسلح یک اصل است و همه نیروهای مسلح همچنین ارتش این موضوع را به عنوان خط مشی خود قرار داده است افزود: تحرک، قدرت پاسخگویی سریع به تهدیدات یکی از مولفه‌هایی است که در حال حاضر مورد توجه جدی ارتش قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای تیپ 216 زرهی استان زنجان آمادگی کاملی برای مقابله با هر گونه تهدیدی را دارد عنوان کرد: تجهیزاتی که در حال حاضر در ارتش ساخته می‌شود به روز بوده و با این تجهیزات به راحتی می‌توانیم در برابر تهدیدات احتمالی دشمن بایستیم و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

امیرحمدی در ادامه با تاکید براینکه ارتش همواره در کنار مردم بوده و در دفاع از امنیت و آرمان‌های انقلاب همواره پای کار است افزود: این موضوع را در زلزله سرپل ذهاب، زلزله کرمانشاه، سیل و همچنین در شیوع بیماری کرونا ثابت کردیم.

وی در ادامه در خصوص بازگشایی خیابان پادگان عنوان کرد: در سفر وزیر دفاع به استان زنجان این موضوع مطرح شد و مشکلی در حال حاضر وجود ندارد و نیروهای شهرداری در حال حاضر عملیاتی بازگشایی خیابان را انجام می‌دهند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: تاخیری که در واگذاری اتفاق افتاد به دلیل موضوع رعایت سلسله مراتب بود که باید انجام می‌شد و در حال حاضر در عملیات بازگشایی پادگان مشکلی وجود ندارد و بعد از این اتمام این پروژه با همت شهرداری و شورای زنجان باید اتفاق بیفتد.

وی همچنین در خصوص انتقال پادگان به بیرون از شهر نیز خاطر نشان کرد: موضوع انتقال کل پادگان منتفی شده و قرار است تنها قسمت‌هایی از پادگان به بیرون از شهر زنجان انتقال یابد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر