logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۷۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
محرومیت ارتباطی روستاهای زنجان در عصر ارتباطات؛

بی توجهی مخابرات زنجان به مشکل ارتباط تلفنی روستاهای منطقه قره پشتلو

بی-توجهی-مخابرات-زنجان-به-مشکل-ارتباط-تلفنی-روستاهای-منطقه-قره-پشتلو
بسیاری از روستاهای منطقه قره پشتلو زنجان با مشکل آنتن دهی موبایل مواجه هستند که متاسفانه با وجود پیگیری‌های متعدد از سوی بخشداری منطقه و اهالی روستاها تاکنون این مشکلات برطرف نشده است.

به گزارش موج رسا; بسیاری از روستاها در منطقه قره پشتلو زنجان با مشکل ارتباطی مواجه هستند به طوریکه برخی از این روستاها نیز ماه‌ها است که ارتباط تلفنی ندارند و علی‌رغم پیگری‌های بخشداری منطقه تاکنون نسبت به رفع مشکلات این منطقه اقدامی نشده است.

رضا عسگری فرماندار زنجان در مورد قطعی ارتباط آنتن دهی و نبود اینترنت در روستاهای بالا 20 خانوار زنجان گفت: وزیر ارتباطات دستور رفع مشکل آنتن دهی روستاهای زنجان را داده است.

عسگری در خصوص پیگیری مشکلات ارتباط تلفنی برخی از روستاها در شهرستان زنجان ابراز کرد: در دو ماه گذشته به دلیل نوساناتی که برق داشته منجر به خرابی برخی از قطعات آنتن‌ها شده و مخابرات پیگیر این مشکل است که این خرابی‌ها را جبران کنند.

وی تصریح کرد: در سفر وزیر ارتباطات نیز موضوع روستاهایی که ارتباط تلفنی آنها قطع است و با مشکل ارتباطی مواجه هستند مطرح شد که از سوی وزیر دستورات لازم در جهت رفع این مشکلات صادر شده است.

فرماندار زنجان عنوان کرد: امیدواریم مخابرات بتواند این مشکلات را که در برخی از روستاها بوجود آمده را در اسرع وقت حل و فصل کنند.

وی در ادامه با تاکید براینکه در سفر وزیر ارتباطات به زنجان موضوع مشکل اینترنت روستاها نیز مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مخابرات مشکل ارتباطی روستاها برطرف شده و ارتباط پایداری را در روستاها شاهد باشیم.

بی‌توجهی مخابرات به مشکلات آنتن‌دهی در روستاها

به گفته افشاری بخشدار منطقه قره پشتلو زنجان، در این منطقه بسیاری از روستاها با مشکل آنتن دهی مواجه هستند و فرماندار زنجان، معاون سیاسی استاندار و مسئولان مخابرات نیز در جریان مشکلات آنتن دهی روستاهای این منطقه قرار دارند.

ضعیف بودن آنتن دهی و مشکلات قطعی ارتباط در منطقه قره پشتلو توسط بخشدار منطقه تایید شده اما متاسفانه بسیاری از روستاهای این منطقه با این مشکل مواجه بوده و اقدامی نیز از طرف مسئولان انجام نشده است.

روستای ماری و حبش جزو روستاهای مشکل دار این منطقه هستند که برای حل این مشکلات نامه‌های متعددی به مسئولین از طرف بخشداری و اهالی روستاها داده اما متاسفانه کسی به این نامه‌ها ترتیب اثر نداده است.

براساس اظهارات بخشداری قره پشتلو مشکل ارتباطی روستاهای این منطقه بارها به مخابرات ابلاغ و این موضوع هم به جد پیگیری شده اما تاکنون اقدامی از سوی مخابرات در خصوص رفع این مشکلات نشده است.

افشاری بخشدار منطقه قره پشتلو در اظهارات خود اعلام کرده است که مشکل قطعی ارتباط روستای ماری و حبش را هم بارها اطلاع دادیم و اخیرا نیز این مشکل را اعلام کردیم اما اقدامی نشده است.

طبق گفته بخشدار شهر ارمغانخانه نیز مشکل ارتباطی دارد و آنتن دهی در این شهر هم ضعیف است اما کسی به پیگیری مشکلات ارتباطی منطقه توجهی نکرده است.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر