logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

افزایش هزینه 16 میلیارد تومانی پروژه پل گلشهر به تایید شهرداری زنجان رسید

افزایش-هزینه-16-میلیارد-تومانی-پروژه-پل-گلشهر-به-تایید-شهرداری-زنجان-رسید
شهردار زنجان در مورد افزایش هزینه پروژه پل گلشهر گفت: تایید افزایش هزینه 16 میلیارد تومانی جهت ادامه پروژه پل گلشهر زنجان در مراحل پایانی است.

حبیب یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مطرح شدن افزایش هزینه‌های ساخت یوترن پل گلشهر اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح و افزایش نرخ ارز پیمانکار درخواست پرداخت مازاد هزینه‌ها را داده است.

وی با بیان اینکه این مشکل تا حدودی برطرف شده است تصریح کرد: قرارداد پیمانکار 25 میلیارد تومان بود که به دلیل افزایش هزینه‌ها درخواست افزایش این میزان را به 41 میلیارد تومان داده است.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه به مبلغ قرارداد 16 میلیارد تومان افزوده شده است بیان کرد: شورای فنی استان پرداخت افزایش هزینه را تایید کرده است.

وی عنوان کرد: پروژه پل گلشهر و یوترن هر دو یک پروزه هستند و به یک پیمانکار داده شده و اگر موضوع افزایش هزینه را تهران نیز تصویب کند به شورای شهر زنجان لایحه‌ای خواهیم داد تا پرداخت‌ هزینه‌ها براساس پیشرفت پروژه پرداخت شود.

یگانه با تاکید براینکه تایید پرداخت هزینه‌ها تقریبا نهایی شده است خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شده تا شش ما آینده پیمانکار پروژه عملیات اجرایی یوترن پروژه پل گلشهر را انجام دهد.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسی میزان افزایش هزینه‌ها به صورت کاملا دقیق انجام شده و شهرداری زنجان افزایش هزینه را تایید می‌کند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر