logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۷۴۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

طرح شفافیت آراء نمایندگان در نوبت ارائه به صحن علنی مجلس

طرح-شفافیت-آراء-نمایندگان-در-نوبت-ارائه-به-صحن-علنی-مجلس
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت آراء در نوبت ارائه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین پیگیری‌های انجام شده در خصوص طرح شفافیت آرا نمایندگان، اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌ها و جلسات برگزار شده در این خصوص، این طرح در نوبت اعلام وصول قرار دارد.

وی با بیان اینکه بررسی این طرح در کمیسیون مربوطه پیگیری و چکش‌کاری لازم انجام شد، ادامه داد: این طرح از طرح‌های مورد تاکید نمایندگان بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اعلام وصول این طرح، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان به اجرا یا عدم اجرای آن رای می‌دهند.

طاهری ادامه داد: این طرح به منظور شفاف شدن آراء نمایندگان مطرح شد چرا که معتقدیم شفافیت باید از مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت آغاز شود.

وی تصریح کرد: با تایید این طرح در مجلس شورای اسلامی باید این مطالبه را از نیز باید از دولت داشت تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح شفافیت آراء با مطالعه دقیق به عنوان یکی از رویکردهای مجلس شورای اسلامی برای خدمت به مردم است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر