logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

تشکیل استودیو آفرینش با هدف معرفی اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تشکیل-استودیو-آفرینش-با-هدف-معرفی-اعضای-موفق-کانون-پرورش-فکری-کودکان-و-نوجوانان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به تشکیل استودیو آفرینش در این کانون گفت: این استودیو با هدف معرفی مربیان، اعضا، نویسندگان، قصه‌گویان و کودکان و نوجوانان موفق کانون به جامعه و دلایل موفقیت آن‌ها تشکیل شده تا بدین‌وسیله مشوقی برای همگان باشند.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتشار اخبار، معرفی نخبگان کودک و نوجوان و تولید محتواهای آموزشی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری و ادبی و همچنین معرفی فعالیت‌های کانون به خانواده‌ها، استفاده از توانمندی‌های مربیان و کارشناسان و اعضا در تولید و ارائه محتوا در حوزه کودک و نوجوان و همچنین ضبط و ثبت آثار فاخر از مهمترین اهداف و برنامه‌های این استودیو است.

وی با بیان اینکه چنین استودیوی در بعضی از استان‌ها نیز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه پخش تولیدات از صداوسیما بسیار بالا بوده و در حد توان کانون نیست در نظر داریم تولیدات را در سایت‌ها و فضای مجازی بارگزاری کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در روزهای آینده نیز مباحث روانشناسی و سلسله مباحث حال خوش زندگی با تدریس همکاران کانون و روانشناسان همکار، تولید و در قالب استودیو آفرینش در فضای مجازی منعکس می‌شود.

وی افزود: اخبار کانون استان نیز در قالب تصویری، تولید و منعکس خواهد شد.

نوری تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با خدمت‌رسانی حضوری در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود در مراکز ثابت و کتابخانه‌های سیار شهری، روستایی و پُستی در سراسر استان، تولیدات فرهنگی و هنری فاخر و جذاب در فضای مجازی را نیز مورد توجه قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: : برنامه‌ها و فعالیت‌های حضوری کانون با شیوع بیماری کرونا از سال گذشته تاکنون تعطیل و با این تغییر شیوه، اجرای برنامه‌ها در قالب پیام رسان‌های مجازی با اجرای «طرح پیک امید مجازی» ادامه دارد که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده آن‌ها مواج شده است.

نوری ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود و رویکرد این اداره کل به توسعه فعالیت‌ها، استودیو آفرینش راه‌اندازی شد تا بتواند ضمن ارائه اخبار و آموزش‌های لازم، سهم کوچکی در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان داشته باشد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر