logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر؛

برنامه های استان زنجان در هفته صلیب سرخ و هلال احمر تشریح شد/ مانور امدادی با حضور تیم واکنش سریع در زنجان برگزار می شود

برنامه-های-استان-زنجان-در-هفته-صلیب-سرخ-و-هلال-احمر-تشریح-شد-مانور-امدادی-با-حضور-تیم-واکنش-سریع-در-زنجان-برگزار-می-شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان برنامه های استان زنجان در هفته صلیب سرخ و هلال احمر را تشریح کرد.

 شهرام میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با تشریح برنامه های هفته صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت:امروز و همزمان با نخستین روز از هفته صلیب سرخ و هلال احمر،با عنوان روز توانبخشی حلقه مکمل زنجیره سلامت برنامه های مختلفی در زنجان برگزار می شود.

وی از  تخفیف ویژه در توانبخشی به بیماران و مراجعه کنندگان مرکز استان خبر داد و گفت: نشست خبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و برگزاری نمایشگاه توانمندی های جمعیت هلال احمر استان زنجان از برنامه های این روز است.

وی ادامه داد: همزمان با دومین روز این هفته با عنوان امدادگران؛فرشتگان صلح، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای امدادگر برگزار می شود.

 این مسئول گفت: برگزاری مسابقات رفاقت مهر مرحله شهرستانی و اجرای طرح المپیاد اماده مرحله شهرستانی از دیگر برنامه های دومین روز است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز سوم این هفته نیز با عنوان تولید و اشتغال؛بالندگی و استقلال برنامه های حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز ، دیدار مدیران و اعضای جمعیت استان با نماینده ولی فقیه مرکز استان و شعب و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های این روز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به نامگذاری چهارمین روز این هفته با عنوان داوطلبان؛ خادمان مهرورزی،گفت: تقدیر از اعضای فعال استان در جلسه پرسش و پاسخ مرکز استان، تقدیر از اعضای نمونه به ویژه فعال در طرح نوروزی 96مرکز استان و اعزام کاروان سلامت مرکز استان و شعب از برنامه های این روز است.

میرزایی خاطرنشان کرد: در پنجمین روز از این هفته با عنوان آموزش همگانی؛راهی به ایران آماده برنامه های نشست صمیمی مدیرعامل و معاونین جمعیت استان با کارکنان بخش های مختلف مرکز استان، اجرای طرح ملی خادم و تقدیر از همیاران امدادمرکز استان برگزار می شود.

وی از برگزاری مانور امدادی با حضور تیم واکنش سریع، امدادگران خبر داد و گفت: مراسم اعطای درجه به امدادگران مرکز استان،مجمع استانی کانون های جوانان و دانشجویی با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکز استان از برنامه های این روز است.

وی با بیان اینکه در ششمین روز از این هفته با عنوان جوانان؛جویندگان صلح برنامه های مختلفی برگزار می شود، ادامه داد: اجرای طرح حمایت ماندگار(اهدای خون) در مرکز استان و شعب و اردوی جهادی از دیگر برنامه های این روز است.

این مسئول بیان داشت: همزمان با آخرین روز این هفته با عنوان سفیران صلح مراسم جشن نیمه شعبان با حضور کارکنان در مرکز استان برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر