logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۷۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

افزایش قیمت‌ کالاها در بازار جلو‌تر از دلار است/ برخی فروشندگان بی‌انصافی می‌کنند

افزایش-قیمت‌-کالاها-در-بازار-جلو‌تر-از-دلار-است-برخی-فروشندگان-بی‌انصافی-می‌کنند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان در مورد افزایش قیمت برخی از کالاها از جمله لوازم خانگی در بازار گفت: صعود قیمت‌ها کالاها در بازار جلو‌تر از دلار بوده و در این راستا فروشندگان در حق مردم بی‌انصافی می‌کنند.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; به موضوع افزایش قیمت لوازم خانگی در زنجان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه قیمت‌ها در جامعه ما جلوتر از دلار افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها بی‌انصافی می‌کنند، قیمت کالاهایی را که در انبارها و مغازه ها دارند تا شنیدن افزایش دلار قیمت Hن را بالا میبرند که این موضوع نوعی بی‌نصافی در حق مردم است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه مواد اولیه برخی از کالاها وارداتی است و با افزایش قیمت دلار قیمت آن نیز در بازار افزایش می‌یابد ابراز کرد: همه کالاهای تولیدی داخلی نیست و موضوعی که اینجا مطرح بوده این است که افزایش قیمت دلار اصولا باید دو ماه بعد بر بازار تاثیر بگذارد اما در واقع اینطور نیست.

وی با تاکید براینکه برخی‌ از این وضعیت پیش آمده سوء استفاده می‌کنند و قیمت‌ها را بلافاصله با شنیدن قیمت دلار افزایش می‌دهند که این موضوع یک بی‌انصافی در حقوق مصرف کنندگان است خاطرنشان کرد: متاسفانه افزایش قیمت دلار هزینه‌های تولید بسیاری از کالاها را افزایش داده است.

موسوی در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ در زنجان نیز ابراز کرد: افزایش قیمت تخم مرغ نیز ناشی از افزایش قیمت نهاده‌ها اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ در زنجان بالاتر از نرخ مصوب است افزود: تولیدکنندگان در خصوص افزایش قیمت‌ها، مشکلات نبود نهاده‌های دامی و افزایش قیمت‌های آن را مطرح می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به صورت مرتب از سطح بازار انجام می‌شود افزود: نکته‌ای که در حال حاضر باید به آن توجه داشته باشیم این است که گرانفروشی کمتر اتفاق می‌افتد اما گرانی در بازا وجود دارد و قیمت برخی از کالاهای به شدت افزایش یافته است.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر