logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

طرح جامع شهری زنجان باید هر چه زودتر تصویب شود

طرح-جامع-شهری-زنجان-باید-هر-چه-زودتر-تصویب-شود
استاندار زنجان در مورد تهیه طرح جامع شهری گفت: در راستای تهیه طرح جامع شهری زنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و باید هر چه زودتر به تصویب برسد.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر رفع ابهامات ایجاد شده در تهیه نقشه جامع زنجان اظهار کرد: این طرح از جمله طرح‌های با ارزش استان است و باید نسبت به رفع ابهامات اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مشکلاتی از قبیل گاوازنگ٬ دو اسب٬ پسماندها و غیره که در حال حاضر در استان زنجان ایجاد شده به دلیل این است که در گذشته به صورت منطقی مورد رسیدگی قرار نگرفته است تصریح کرد: طرح جامع شهری زنجان از جمله طرحهای مهم زنجان است.

استاندارد زنجان با بیان اینکه باید این طرح در اسرع وقت مصوب شود ابراز کرد: همه اعضای جلسه شورای اداری استان زنجان موافق اجرای طرح جامع شهری زنجان هستند و با کلیات طرح کسی مخالف نیست.

وی بیان کرد: نکاتی در رابطه با این طرح توسط برخی مدیران مطرح می‌شود که باید برای آنها پاسخ داده شده و مورد بررسی قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در راستای تهیه طرح جامع شهری زنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است افزود: روند تهیه طرح بسیار خوب جلو رفته و کارهای کارشناسی این طرح به طور مناسب انجام شده است.

وی با تاکید کرد: این طرح در شورا و شهرداری و همچنین در کارگروه کارشناسی با روند خوبی جلو رفته و این جلسات به منظور دریافت نظرات کارشناسی مدیران برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر نظرات مطرح شده در این طرح منطقی باشد باید در طرح گنجانده شود افزود: این طرح باید کمی شفاف‌تر و واضح‌تر شده و قرارداد طرح تفصیلی آن نیز باید بسته شود.

مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه ابراز کرد: مطالعه این طرح از سال 92 آغاز شده و در حال تکمیل این طرح هستیم.

وی با تاکید براینکه تکمیل این طرح ثمرات زیادی را برای زنجان خواهد داشت تصریح کرد: این طرح به کلیات موضوع توسعه شهری می پردازد و برای بررسی جزئیات باید طرح تفصیلی تهیه شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید براینکه نباید در بین طرح جامع و طرح تفصیلی فاصله بیفتد ابراز کرد: این موضوع هم از تاکیدات شهرداری و هم شورای شهر زنجان است.

وی عنوان کرد: برای تهیه طرح تفصیلی شهر زنجان منابع اعتباری مورد نیاز باید تهیه شده تا بلافاصله بعد از اتمام طرح جامع نسبت به تهیه طرح تفصیلی اقدام شود.

بیات منش خاطرنشان کرد: در طرح جامع به طرح‌های موضوعی مانند گاوازنگ، کمربند شمالی شهر زنجان، باغات جنوبی زنجان و غیره اشاره شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات محتلفی جهت تامین طرح تفصیلی جامع شهری زنجان انجام شده است و این طرح به مسائل کلان شهری زنجان می‌پردازد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر