logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۷۳۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان:

مهلت دریافت شکایات به نحوه برگزاری انتخابات ۷ روز است

مهلت-دریافت-شکایات-به-نحوه-برگزاری-انتخابات-۷-روز-است
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به ماده ۶۸ قانون انتخابات گفت: دریافت شکایات به نحوه برگزاری انتخابات از روز انتخابات تا روز پنجشنبه یعنی به مدت ۷ روز است.

حسین میرزاپور در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اظهار کرد: این انتخابات در استان یعنی در حوزه زنجان و طارم برگزار شد.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان مجددا پیرو اطلاعیه شماره ۱۷ مورخ ۲۱ شهریور ماه ۹۹ شورای نگهبان تاکید کرد: در اجرای تبصره یک ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی چنانچه کسانی به نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می توانند ظرف 7 روز از تاریخ روز اخذ رای شکایت مستند خود را به هیئت های نظارت استان و شهرستان مرکز حوزه انتخابیه ارائه کنند.

وی افزود: به استناد تبصره 2 ماده 68 قانون انتخابات شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی موجود باشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه طبق تبصره 3 ماده 68 قانون انتخابات در صورت که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا را داشته باشد، موضوع قابل تعقیب و پیگیری قضایی خواهد بود، گفت: هیئت نظارت استان تا روز پنجشنبه آماده دریافت شکایات و اعتراضات افراد و داوطلبین است که می توانند شکایات را به دفتر شورای نگهبان در استان واقع در مجتمع ادارات ارائه کنند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر