logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبر داد؛

اعزام پیام آوران ایثار به مدارس زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعزام-پیام-آوران-ایثار-به-مدارس-زنجان-به-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس-
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برنامه های هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد این هفته را تشریح کرد و گفت: در صورت مناسب بودن شرایط، برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت حضوری برگزار می‌‌شود.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های این هفته در زنجان برگزار می‌شود که غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی از اجرای طرح سپاس به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبرداد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا در صورت مهیا بودن شرایط و در صورت عدم دیدار حضوری، به صورت تلفنی جویای حال این خانواده می‌شویم.

این مسئول بیان داشت: برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس، اماکن و محل اقامه نماز جمعه در شهرهای دارای شرایط و انجام پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول این هفته انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس و تعویض پرچم‌های مزار شهدای شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

کاظمی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و برگزاری مسابقات تیراندازی در صورت مساعد بودن شرایط برگزار و اعزام پیام آوران ایثار به مدارس برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

وی از مشارکت این اداره کل در اجرای زنده گروه سرود نغمه‌های عاشورایی خبرداد و گفت: بیشتر برنامه‌های این هفته به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بازنمایی عملیات بیت‌‌المقدس در محل سد گاوازنگ و رژه موتورسواری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شرط مطابقت با پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار می‌‌شود، افزود: در اجرای برنامه‌‌ها وضعیت تک تک شهرستان‌های استان مورد توجه قرار می‌‌گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر