logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

توزیع 11 هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم زنجان

توزیع-11-هزار-بسته-لوازم‌التحریر-در-مناطق-محروم-زنجان
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آستانه بازگشایی مدارس،11 هزار بسته لوازم التحریر در زنجان توزیع شد.

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در قالب رزمایش کمک مومنانه 11 هزار بسته لوازم‌‌التحریر در مناطق محروم استان زنجان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و ایجرود توزیع شد، افزود: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده توزیع بسته‌‌ها انجام شد.

این مسئول از اجرای 12 پروژه آبرسانی برای 25 روستای استان زنجان خبرداد و گفت: سه پروژه از این تعداد در قالب مجتمع آبرسانی خواهد بود که شامل چندین روستا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به ادامه فعالیت گروه‌های جهادی استان زنجان در زمینه مقابله با بیماری کرونا، بیان داشت: در حال حاضر کارگاه‌های تولید ماسک در استان فعال هستند.

امندی بیان داشت: تولید و عرضه ماسک در بخش‌های مورد نیاز جامعه به عنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های کارگاه‌های تولید ماسک استان است که توسط گروه‌های جهادی پیگیری می‌شود.

وی از اجرای فعالیت‌های فرهنگی توسط گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: بیشترین برنامه‌ها در حوزه خدمات رسانی به مردم مناطق محروم انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر