logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۷۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان:

آموزش‌های نظری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان به صورت مجازی ارائه می‌شود

آموزش‌های-نظری-مرکز-علمی-کاربردی-جهاد-دانشگاهی-زنجان-به-صورت-مجازی-ارائه-می‌شود
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان با بیان اینکه سال تحصیلی این مرکز از 15 شهریورماه آغاز شده است، گفت: جهت رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آموزش تمام دروس نظری به صورت مجازی در سامانه برخط «امجد» ارائه خواهد شد.

آزاده لیلاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و تمهیدات دانشگاه، کلاس‌های مربوط به دروس مطلق عملی نیز در بازه زمانی 15 شهریور تا 15 آبان به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی مجموع دانشجویان این مرکز را حدود یک هزار نفر بیان کرد و افزود: 447 دانشجو در 11 کد رشته در مقطع کارشناسی و 475 دانشجو نیز در 13 کد رشته در مقطع کاردانی در حال تحصل هستند و امسال نیز برنامه‌ریزی و پیش‌بینی می‌شود که 500 نفر دانشجو به صورت بدون آزمون، پذیرش شوند.

لیلاپرست با بیان اینکه مهلت پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان تا امروز (23 شهریورماه) است، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی هستیم که اواخر مهرماه نیز تکمیل ظرفیت بگیریم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگای زنجان در خصوص افزایش شهریه‌ها نیز گفت: طبق مصوبه دانشگاه جامع، شهریه‌ها هر سال 10 درصد افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا با تمهیدات اندیشیده‌شده، تمام کلاس‌ها به صورت مجازی و در بستر وب برگزار شد و حتی آزمون‌های پایان نیمسال نیز در سامانه رویش به صورت اینترنتی انجام شد.

لیلاپرست در خصوص بازخورد برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی خاطرنشان کرد: از آنجایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی، رسالت برگزاری کلاس‌های حضوری داشت و هیچگونه بستر کلاس مجازی نداشت ولی با این وجود از 16 فروردین‌ماه سال جاری در سامانه «سمالایو» کلاس‌های خود را شروع کرد.

وی افزود: در 4 هفته پایانی ترم نیز با مجوز ستاد کرونا رفع اشکال حضوری برگزار شد که اساتید و دانشجویان از نحوه برگزاری کلاس‌های ترم قبل، رضایت داشتند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان با اشاره به برخی از دستاوردهای این مرکز، گفت: مرکز نمونه کشوری بین 43 مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کشور طی سال‌های 93 تاکنون، مرکز نمونه استانی بین مراکز علمی کاربردی استان از بدو تاسیس تاکنون، کسب مقام اول کشوری دفتر کارآفرینی مرکز بین 43 مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کشور در سال 95، مرکز نمونه استانی در حوزه دفتر کارآفرینی از سال 95 تاکنون، انتخاب کارآفرین نمونه کشوری از بین دانشجویان مرکز در سال‌های 94 و 95 و 97 ، کسب رتبه برتر در جشنواره درون دانشگاهی دانشجوی نمونه، کسب رتبه برتر در جشنواره درون دانشگاهی حرکت و کسب رتبه برتر در جشنواره درون دانشگاهی رویش از جمله مهمترین دستاوردها و افتخارات این مرکز به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی و در واقع جهاد دانشگاهی در دوران کرونا از مسئولیت‌های اجتماعی نیز غافل نبوده و در دوخت ماسک، توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی اماکن، کمک مومنانه و سایر امور خیر، مشارکت داشته است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر