logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۷۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

ارزش معاملات هفته گذشته بورس زنجان یک هزار و ۹۷۷ میلیارد ریال است

ارزش-معاملات-هفته-گذشته-بورس-زنجان-یک-هزار-و-۹۷۷-میلیارد-ریال-است
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: طی معاملات هفته گذشته در مجموع 134 میلیون و 771 هزار و 117 سهم و حق تقدیم سهام در این منطقه، داد و ستد شد که 61 درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 39 درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود، افزود: این معاملات توسط 23 کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: مجموع ارزش این معاملات بیش از یک هزار و 977 میلیارد ریال است.

نجفی خاطرنشان کرد: ارزش مجموع سهام خریداری‌شده در این مدت بیش از 770 میلیارد و 403 میلیون و 895 هزار ریال و مجموع ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از یک هزار و 206 میلیارد و 826 میلیون و 836 هزار ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات هفته ماقبل (8 تا 12 شهریورماه) گفت: طی این بازه زمانی نیز در مجموع 90 میلیون و 632 هزار و 74 سهم و حق تقدیم سهام در این منطقه، داد و ستد شده بود.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون 47 شعبه کارگزاری در سطح استان فعالیت می‌کنند و توسعه شعبات کارگزاری فقط مربوط به زنجان نبوده بلکه برای دسترسی تمام آحاد جامعه به‌ویژه اقشار دورافتاده و روستاهای کم‌برخوردار نیز باید توسعه دهیم که در این راستا چند مورد در سطح شهرستان‌ها در شُرف بهره‌برداری است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر