logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به صورت روزانه کنترل می‌شود

رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی-در-مدارس-به-صورت-روزانه-کنترل-می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه خوشبختانه روزبه‌روز به سمت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس، حرکت می‌کنیم، گفت: روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به صورت روزانه در ستاد کرونا با حضور فرمانداران، مدیران آموزش و پروش شهرستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی رصد و کنترل می‌شود.

خدابخش مرادی نافچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رعایت پروتگلهای بهداشتی در مدارس اظهار داشت: در صورتی که موردی، رعایت نشده باشد، تذکرات لازم را داده و پیشگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و در در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی، سلسله جلساتی در استان با تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و دستورالعمل‌های لازم برای قبل از بازگشایی و حین فعالیت دانش‌آموزان در مدارس تدوین شده است.

مرادی نافچی افزود: به لحاظ اینکه بتوانیم بر این فرآیند، نظارت کنیم، تیم‌های نظارتی مرکب از دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت استان، آموزش و پرورش و فرمانداران، نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بازرسی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظارت‌ها در سطح استان و در شهرها و روستاها انجام می‌شود، گفت: فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و تمام دستگاه‌های اجرایی در تمام مناطق استان مکلف به این شده‌اند که در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی افزود: از طرف دیگر نیز تیم استانی به این فرآیند، نظارت می‌کند.

مرادی نافچی در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش در مدارس، اظهار داشت: سیاست‌های آموزش را وزارت آموزش و پروش مشخص کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، ابتدا اعلام کردند که حضور در مدارس، اجباری است و بعد اعلام شد که اختیاری است.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: در جایی که نیاز به اتخاذ تدابیر جدید برای نحوه آموزش باشد، این کار را می‌کنیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر