logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

اعتبارنامه منتخبان جدید بعد تایید نهایی شورای نگهبان صادر می شود

اعتبارنامه-منتخبان-جدید-بعد-تایید-نهایی-شورای-نگهبان-صادر-می-شود
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به انتخاب شیخ مهدی باقری به عنوان نماینده مردم زنجان و طارم گفت: اعتبارنامه منتخبان جدید بعد تایید نهایی شورای نگهبان صادر می شود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی نافچی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از شمارش آرا، حجت‌الاسلام مهدی باقری 14 هزار و 964 رای و نبی‌اله محمدی 8 هزار و 158 از مجموع آرا را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: بر این اساس آقای مهدی باقری به عنوان دومین منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

مرادی نافچی ضمن قدردانی از تمام عوامل اجرایی، نظارتی، اصحاب رسانه و به‌ویژه رسانه ملی، خاطرنشان کرد: به دلیل ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمعی بر اثر شیوع بیماری کرونا صداوسیمای مرکز زنجان برای اولین بار، فرصتی ایجاد کرده بود تا داوطلبان مجلس، برنامه‌های تبلیغی خود را از طریق رسانه ملی به استحضار مردم برسانند.

وی افزود: از تمام مردم استان زنجان نیز که در مرحله اول و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور یافتند قدردانی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: پس از تایید انتخابات توسط شورای نگهبان، اعتبارنامه نماینده جدید استان نیز صادر خواهد شد.

به گزارش موج رسا؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد که در پایان، مصطفی طاهری با ۵۹ هزار و ۶۰۳ رای از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی با ۱۹ هزار و ۴۵۴ رای از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، سیدمرتضی خاتمی با ۱۷ هزار و ۷۶۳ رای از حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های قلتوق و بوغداکندی و سیدالبرز حسینی با کسب ۳۰ هزار و ۸۵۲ رای از حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی باقری و نبی‌اله محمدی به ترتیب با ۲۸ هزار و ۵۵۰ و ۱۹ هزار و ۴۷۱ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم به دلیل به حد نصاب رسیدن آرا به دور دوم انتخابات راه یافته بودند. // آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر