logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۳۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران

انتشار-جدیدترین-محصولات-و-تجهیزات-فناوری-نانو-ساخت-ایران
ستاد توسعه فناوری نانو با انتشار آخرین ویرایش کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران جدیدترین دستاوردهای صنعتی در حوزه تجهیزات مرتبط با فناوری نانو را منتشر کرده است.

به گزارش موج رسا; در راستای معرفی محصولات صنعتی دارای گواهی‌نامه نانومقیاس ویرایش ششم کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو با عنوان "محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران"به تفکیک حوزه‌های صنعتی مختلف، در ۶ جلد منتشر شده است.

در این ۶ جلد مجموعه‌ای از آخرین محصولات دارای تأییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو به همراه تصاویر محصول، نام و اطلاعات مربوط به شرکت، محل تولید، مجوزها و تأییدیه‌ها معرفی شده‌اند. در مقدمه کتاب‌ها به تصویر کلی محصولات و بازار نانو در ایران پرداخته شده و آخرین آمار محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران، حجم بازار و صادرات این محصولات ارائه شده‌اند.

این مجموعه ۶ جلدی شامل "محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه ساخت‌وساز، رنگ و رزین و لوازم‌خانگی"، "محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه سلامت، آب و محیط‌زیست، کشاورزی و نساجی"، "محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، پلیمر و انرژی"، "محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه حمل‌ونقل و صنایع فلزی"، "محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه نانومواد، نانوپوشش‌ها و نانوالیاف" و "محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی" می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، در جلد ششم این کتاب علاوه‌بر معرفی تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی ساخت ایرانی، برنامه حمایتی ستاد نانو از ساخت و ارتقای تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با فناوری نانو شرح داده شده است. بخش پایانی این کتاب نیز به معرفی شرکت‌های این حوزه اختصاص دارد./ایسنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر