logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۷۳۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

رای‌گیری در شعبات اخذ رای تا ساعت 18 پیش ‎بینی شده است/ رای دهندگان حتما از ماسک استفاده کنند

رای‌گیری-در-شعبات-اخذ-رای-تا-ساعت-18-پیش-‎بینی-شده-است-رای-دهندگان-حتما-از-ماسک-استفاده-کنند
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس قانون اخذ رای از ساعت 8 صبح تا 18 عصر بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: 319 شعبه در دو شهرستان زنجان و طارم برای اخذ رای مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اخذ رای از ساعت 8 صبح تا 18 عصر بعد از ظهر پیش‌بینی شده است، یادآور شد: دو گروه افراد از جمله افرادی که در مرحله اول انتخابات در این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کرده و یا افرادی که اصلا رای نداده‌اند، می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رای‌کنندگان حتما باید شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته و در صورتی که کارت ملی در اختیار ندارند، حتما باید شماره ملی برای رای‌گیری ارائه کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای این دوره انتخابات ضروری است، افزود: توصیه می‌شود رای دهندگان حتما از ماسک استفاده کرده و تلاش کنند خودکار شخصی به همراه داشته باشند و پدران و مادران نیز کودکان خردسال به همراه خود نیاورند.

مرادی با بیان اینکه بیماران زمینه‌ای به شعبی دارای تراکم جمعیت کمتر مراجعه کرده و اگر با صف مواجه شدند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، افزود: همه شعب روستایی و شهری برای برگزاری انتخابات، ضد عفونی و همه امکانات برای حفاظت فردی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: ممکن است مهلت رای‌دهی تمدید نشود مردم به تناوب شرکت کرده و رای‌گیری را به دقایق آخر موکول نکنند.

این مسئول از پیش‌بینی شعبات سیار برای زندان‌ها و بیمارستان‌ها خبرداد و گفت: تا کنون شکایتی از سوی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در زنجان به ستاد ارائه نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر