logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

وزارت بهداشت قول تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی استان زنجان را داد

وزارت-بهداشت-قول-تامین-تجهیزات-مورد-نیاز-مراکز-درمانی-استان-زنجان-را-داد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه در فصل پاییز احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به ویژه در کودکان وجود دارد گفت: تعداد تخت‌های بخش کودکان افزایش می‌یابد.

علیرضا آرمانی کیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه یک بخش بستری مختص کودکان در زنجان در حال راه اندازی است اظهار کرد: با راه اندازی این بخش حدود 50 تخت به تعداد تخت نوزادان اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: این موضوع دلیل نمی‌شود که مراقبتهای کودکان را فراموش کنیم و اگر تعداد بیماران مبتلا به کرونا افزایش یابد هر چقدر تعداد تخت‌ها زیاد باشد باز هم با مشکل مواجه می‌شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید براینکه مهمترین موضوعی را باید خانواده‌ها مد نظر داشته باشند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت فرزندانشان است ابراز کرد: در تلاش هستیم دستگاه‌ها تنفسی و تعداد تخت‌های بخش کودکان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات مختلف مورد نیاز مراکز درمان هماهنگی انجام شده است عنوان کرد: قول تامین تجهیزات داده شده و امیدواریم تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی تا هفته آینده تامین شود.

آرمانی‌کیان با تاکید براینکه رعایت موارد بهداشتی در بین حدود 95 درصد مردم استان زنجان نهادینه شده است افزود: این موضوع در جلوگیری از شیوع بیماری کمک می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مردم با همین روال ادامه دهند زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع می‌کنیم و افرادی هم که رعایت نمی‌کنند در حق مردم کم لطفی می‌کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر