logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد

زنجان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس/ شعبات اخذ رای آماده شدند

زنجان-آماده-برگزاری-مرحله-دوم-انتخابات-مجلس-شعبات-اخذ-رای-آماده-شدند
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نداریم گفت: همه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات در زنجان اندیشیده شده است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تمهیدات اندیشیده شده در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس اظهار کرد: همه تمهیدات لازم انجام شده و مشکلی در خصوص برگزاری انتخابات در زنجان نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همه تجهیزات شعبات اخذ رای آماده شده و امروز نیز هماهنگی‌های لازم با شعبات اخذ رای و وظایف دستگاه‌هایی که در برگزاری انتخابات تکلیف دارند ابلاغ شده است.

فرماندار زنجان ابراز کرد: امروز همه شعبات تجهیز خواهد شد و هماهنگی‌های لازم جهت  برقراری نظم و امنیت شعبات نیز انجام شده است.

وی به موضوع رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی در شعبات اخذ رای تاکید کرد و افزود: تکلیف ستاد مبارزه با کرونا استان این است که انتخابات کاملا در شرایط بهداشتی برگزار شود و به همین خاطر تجهیزات بهداشتی لازم تامین شده است.

عسگری بیان کرد: موارد بهداشتی به همه شعبات زنجان ابلاغ شده و همه شعبات قبل از آغاز انتخابات سمپاشی می‌شود.

وی عنوان کرد: نحوه برگزاری انتخابات و رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابلاغ شده است و رعایت این موارد به صورت جدی مورد توجه قرار می‌گیرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر