logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه هیات جوانان عاشورایی در محکومیت اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)

بیانیه-هیات-جوانان-عاشورایی-در-محکومیت-اهانت-نشریه-موهن-شارلی-ابدو-به-ساحت-مقدس-پیامبر-اکرم(ص)
جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام استان زنجان در محکومیت اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش موج رسا; در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سیاست‌های عمیقاً ضد اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری عامل اینگونه حرکت‌های دشمنان است که هر چند یک بار بروز می‌یابد... ملت‌های مسلمان به‌ویژه کشورهای غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند. مقام معظم رهبری»

بی‌شک رفتار زشت و توهین‌آمیز نشریه فرانسوی در توهین مجدد به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، نشانه آشکاری از عمق ددمنشی و دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه بر علیه اسلام و فرهنگ غنی آن است که در حال حاضر فرهنگ غرب را در همه زمینه‌ها به چالش کشیده است.

سیر اهانت به قرآن و پیامبر گرامی اسلام و جریحه‌دار کردن قلوب قریب به 2 میلیارد نفر از مسلمانان در کشورهای غربیِ مدعی آزادی عقیده و داعیه‌دار احترام به عقاید دیگران در حالی شدت گرفته است که هیچ واکنشی از طرف حاکمان غربی نسبت به این اهانت و توهین‌ها صورت نمی‌گیرد، حال آنکه در موارد مشابه بدترین برخوردها را شاهد هستیم؛ نمونه روشن آن در کشوری که خود را مهد آزادی می‌داند و به راحتب به پیامبر گرامی اسلام توهین می‌شود، کسی حق اعتراض به اعتقادات صهیونیسم و هلوکاست را ندارد و زندانی شدن نویسنده فرانسوی رژه گارودی دلیل خوبی بر این مدعاست.

جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام استان زنجان ضمن محکوم کردن اقدام موهن و حرمت‌شکنانه نشریه فرانسوی، به تمامی مسلمانان جهان و منطقه یادآور می‌شود که نباید از کید دشمن و پشت پرده اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) که همانا غافل نمودن مسلمانان از مسائل مهم منطقه و از جمله موضوع فلسطین و عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی است غفلت کرد تا با این اقدام موهن اذهان مسلمانان را از این موضوع مهم دور نمایند.

لذا همچنان که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، نباید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی به‌ویژه صهیونیست‌ها نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش کنیم و به آن‌ها هشدار می‌دهیم که دست از این اعمال خباثت‌آمیز بردارند و از مسلمانان خواهانیم در محکومیت این اقدام موهن اعتراض خود را به گوش سردمداران و ایادی استکبار صهیونیسم برسانند.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر