logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

ناوشکن کلاس جماران همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

ناوشکن-کلاس-جماران-همزمان-با-هفته-دفاع-مقدس-رونمایی-می‌شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ناوشکن کلاس جماران و یک ناو مین شکن همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان زنجان 27 پروژه برای سال جهش تولید انتخاب شده که در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری بسیار خوبی انجام شده است اظهار کرد: امروز تفاهمات لازم توسط استاندار و سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرای این پروژه‌ها اتفاق افتاده را مرور کردیم.

وی تصریح کرد: کارهایی که برای تکمیل آنها باید انجام شود مشخص شد که پیگیری‌های لازم جهت تکمیل آنها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های بسیار خوب و مصادیق برجسته در کشور و استان خواهند بود.

وی در مورد شرکت ایران ترانسفو ابراز کرد: شرکت ایران ترانسفو توان کامل چرخه صنعتی را در اختیار دارد و می‌تواند نیازهای صنعتی را دریافت کرده و آن را طراحی کند و در اختیار صنعت کشور قرار دهد.

امیر حاتمی ابراز کرد: بزرگترین ترانس 400 مگاوات برای اولین بار توسط شرکت ایران ترانسفو ساخته شده که در اختیار مجموعه‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: امروزه در کشور نگاه و روحیه مقابله با زورگویی‌ها و قلدری‌ها و کاری که دشمنان علیه ملت ایران انجام میدهند که راهی جز تلاش و تولید داخلی نداریم، حاکم است.

وی بیان کرد: این رویکرد جا افتاده و به هر جایی از کشور که می‌رویم برای افزایش توان تولید داخلی تلاش می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: بنده فکر می‌کنم اتفاقات بسیار خوبی در جاهای مختلف کشور خواهد افتاد و همچنین پنجشنبه‌ها شاهد رونمایی‌های بزرگ توسط رئیس جمهور هستیم.

وی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس و در ایام پایانی سال رونمایی‌های مختلفی را خواهیم داشت و در حوزه دریایی از ناوشکن کلاس جماران و یک ناو مین شکن رونمایی خواهیم کرد و این رونمایی‌ها تا پایان سال ادامه دار خواهد بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر