logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای آموزش و کشف استعدادهای فرهنگی فعالیت می‌کند

کانون-پرورش-فکری-کودکان-و-نوجوانان-برای-آموزش-و-کشف-استعدادهای-فرهنگی-فعالیت-می‌کند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، سیاست این کانون را ایجاد امکانات لازم برای رشد فکری، ذوقی و پرورش کودکان و نوجوانان بیان کرد و گفت: فعالیت کانون در این مسیر، شناسایی، آموزش و کشف استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی است.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کانون استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا طرح «پیک امید مجازی» را به صورت داوطلبانه اجرا کرده که تاکنون 182 گروه تخصصی و بیش از 1000 اثر ویدیویی سه دقیقه‌ای از 62 عنوان برنامه کانون توسط همکاران و مربیان در سطح استان، تولید شده و برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بارگزاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن شناسایی و کشف استعدادها و معرفی آنان به مجامع و جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی از این استعدادها حمایت کرده و از برگزیدگان موفق تجلیل می‌کند.

نوری با بیان اینکه اراده جدی در بین همکاران جهت تلاش برای به ثمر نشستن برنامه‌های کانون وجود دارد، گفت: گروه‌های تخصصی، اعضای حاضر در کلاس‌های حضوری در بخش‌های مختلف را وارد فضای مجازی کرده و تمام فعالیت‌ها را به این فضا منتقل کردند که امیدواریم در آینده شاهد نتایج این فعالیت‌ها باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به وجود 2 گروه سرود پسران و دختران در این کانون گفت: تشکیل گروه سرود، گام جدیدی در راستای حضور اجتماعی، فرهنگی و هنری در کانون است که تاکنون اجراهای میدانی و صحنه‌ای مختلفی در مناسبت‌ها داشته‌اند.

وی با اشاره به برخی موفقیت‌های گروه‌های سرود کانون در سال گذشته اظهار داشت: کسب مقام برگزیده گروه کرال پسران در نخستین مهرواره آفرینش کانون‌های کشور و همچنین کسب مقام برگزیده استانی هر 2 گروه کرال دختران و پسران در نخستین مهرواره آفرینش از جمله موفقیت‌های سال 98 به شمار می‌رود.

نوری، آخرین آمار اعضای مراکز ثابت و سیار کانون استان تا پایان سال گذشته را 34 هزار و 119 نفر خواند و خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز، جذب عضو جدید نداشته‌ایم.

وی افزود: طبق آخرین آمار در خردادماه سال جاری، تعداد شرکت‌کنندگان و اعضای گروه‌های مجازی 3 هزار و 307 نفر بود. // آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر