logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

تحت شدیدترین تحریم‌ها 90 درصد از نیازهای کشور تامین می‌شود/ صادرات مکمل پروژه‌های جهش تولید

-تحت-شدیدترین-تحریم‌ها-90-درصد-از-نیازهای-کشور-تامین-می‌شود-صادرات-مکمل-پروژه‌های-جهش-تولید
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز تحت شدیدترین تحریم‌ها 90 درصد از نیازهای کشور را تامین می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، با اشاره به انسجام، همدلی و همراهی خوب در استان زنجان، اظهار داشت: مسئولان استان زنجان دغدغه‌مند نسبت به مردم هستند که این روحیه بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حاصل این انسجام اتفاقات خوبی است که در استان زنجان در حال وقوع است، افزود: در موضوع کرونا کارهای علمی و پژوهشی و در حوزه درمان تلاش‌های خوبی با وجود کمبود زیرساخت‌ها در استان زنجان انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در برنامه‌های ماه محرم زنجان نامدار است و هیئات مختلفی اظهار ارادات و مراسم‌های سوگواری بزرگی را انجام می‌دهند که امسال نگاه در کشور به این استان بود، افزود: رزمایش کمک مومنانه اقدامی ارزشمند در شرایط امروز جامعه بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه زنجان کار نمادین با ارزشی بود که انعکاس و بازتاب خوبی در کشور داشت.

امیر حاتمی با اشاره به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در زنجان،افزود: دشمن با رویکرد فشار حداکثری تلاش کرد تا کشور را با مشکل مواجه کرده و به نارضایتی مردم دامن بزند اما این توطئه نیز خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فشارهای دشمن و محدودیت‌های بیماری کرونا اینکه حرف از جهش تولید زده می‌شود برای دشمن غیرقابل باور است که مصادیق نشان می‌دهد این کار شدنی است.

این مقام مسئول افزود: در دفاع مقدس که با محدویت‌های بیشماری مواجه شدیم، اقدامات درستی انجام شد و امروز تحت شدیدترین تحریم‌ها 90 درصد از نیازهای کشور را تامین می‌کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دعواهای امروز شورای امنیت ادامه فشار و تحریم بر ایران است، افزود: اما کشور در این شرایط با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با شعار جهش تولید حرکت‌های خوبی را انجام داده است.

امیر حاتمی بیان داشت: همه باید کمک کنیم تا پروژه‌های جهش تولید در کنار همه کارها و اقدامات اجرایی شود.

وی با بیان اینکه صادرات مکمل جهش تولید است، افزود: امسال صادرات حوزه دفاعی بیش از دو برابر سال گذشته خواهد بود.

این مقام مسئول برتسریع افتتاح پروژه‌های استان زنجان تاکید کرد و گفت: به دو خطه شدن خط راه آهن استان زنجان کمک می‌شود چرا که زنجان به عنوان یک گذرگاه ارتباطی باید مورد توجه باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر