logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۷۳۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

ارزیابی شاخص‌های مناسب‌سازی 51 دستگاه اجرایی به اتمام رسیده است

ارزیابی-شاخص‌های-مناسب‌سازی-51-دستگاه-اجرایی-به-اتمام-رسیده-است
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پایان ارزیابی شاخص‌های مناسب‌سازی فضاهای اداری 51 دستگاه اجرایی مشمول جشنواره شهید رجایی خبرداد و گفت: طبق ارزیابی صورت‌گرفته، بیشترین نمرات بین 25 تا 30 کسب شده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: بیشترین نمرات مربوط به دستگاه‌هایی مانند بهزیستی، برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق، مدیریت فرودگاه، امور اقتصادی و دارایی و حج و زیارت است که در دسته خوب، قرار گرفته‌اند.

وی خواستار مناسب‌سازی اماکن آموزشی شد و افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان معلول در مدارس، مناسب‌سازی در مدارس و اماکن آموزشی الزامی است.

محمدی با اشاره به اقدامات مثبت ادارات در رعایت مناسب‌سازی خاطرنشان کرد: راه‌آهن از شرایط مطلوب و تغییرات مثبت برخوردار بوده و مناسب‌سازی زیرگذر ایستگاه راه‌آهن نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ساختمان‌های قدیمی پزشکان، آزمایشگاه‌ها و فیزیوتراپی‌ها با همکاری سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی، نیاز به مناسب‌سازی دارند.

وی اظهار داشت: اصلاح موانع ورودی بازار بزرگ زنجان، گویا شدن چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های پرتردد و فراهم کردن خدمات حمل‌ونقل عمومی در سطح شهر نیز از مطالبات بهزیستی به عنوان دبیرخانه مناسب‌سازی فضاها است.

محمدی تصریح کرد: حضور معلولین در سطح شهر‌ از جمله حقوق آن‌ها به شمار می‌رود.

این مسئول، تامین اعتبارات جهت مناسب‌سازی اماکن عمومی و ادارات شهری را یکی از معضلات برشمرد و خاطرنشان کرد: باور قلبی مدیران، نقش مهمی در اجرایی کردن مناسب‌سازی فضاهای اداری و شهری دارد. // آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر