logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۷۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

فرار چندباره آذری جهرمی از پاسخگویی/ راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات فقط بر عهده وزارت ارتباطات نبود+ فیلم

فرار-چندباره-آذری-جهرمی-از-پاسخگویی-راه‌اندازی-شبکه-ملی-اطلاعات-فقط-بر-عهده-وزارت-ارتباطات-نبود+-فیلم
وزیر ارتباطات برای چندمین بار از پاسخگویی فرار کرد و گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات فقط بر عهده وزارت ارتباطات نبود.

محمدجواد آذری جهرمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; در مورد اقدامات وزارت ارتباطات در خصوص وظایف خود در خصوص شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعلات سه لایه دارد، در لایه زیرساخت فقط وزارت ارتباطات مامور نیست البته بخش اعظم مربوط به این وزارتخانه است و در خدمات و محتوا نیز دستگاه‌های متعددی وظیفه داشتند.

وی افزود: در آن بخشی که مربوط به وزارت ارتباطات است با سرعت خوبی پیش می‌رود و آن بخشهایی که لازم است تسریع شود نیز انجام می‌شود.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه خدمات محتوا که وظیفه سایر ارگانها است نیز وابسته به اقدامات زیرساختی است که وزارت ارتباطات در آن مسئول است، گفت: بله درست است اما اکنون نیز شبکه برقرار بوده و در حال استفاده است. بخشی از خدمات محتوا برای ارائه نیاز به زیرساخت دارد و به خاطر همین توسعه 4g، توسعه مراکز داده و توسعه دسترسی همه برای ارائه شدن خدمات محتوا است.

وی بیان کرد: ارگان مسئول در بخش خدمات محتوا کارهای خودشان را می‌کنند اما همه باید کارها را تسریع کنند.

آذری جهرمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار موج رسا در خصوص فیلتر شدن مردم ایران توسط شبکه های اجتماعی خارجی که حتی منجر به حذف شدن پست خود وزیر ارتباطات نیز شده است حاضر به پاسخگویی نشد.

خبرنگار موج رسا بار دیگر از وزیر سوال کرد که آیا فیلتر شدن مردم ایران موافق منطق و قانون کشور است که وزیر با بیان اینکه قبلا در این مورد صحبت کرده ام، حاضر به پاسخگویی نشد.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر