logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۷۲۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ممنوع بودن ثبت‌نام عتبات عالیات

ممنوع-بودن-ثبت‌نام-عتبات-عالیات
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: هیچ یک از این دفاتر حق ثبت‌نام برای عتبات عالیات ندارند و مردم لازم است درصورت مشاهده این موارد را اطلاع دهند تا پلمب شوند.

به گزارش موج رسا; حبیب‌الله ساداتی امروز درباره ثبت‌نام عتبات عالیات در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به شرایط کرونایی ثبت‌نام عتبات عالیات غیرقانونی است.

وی افزود: باتوجه به اینکه برخی افراد قصد سوءاستفاده دارند و از هر فرصتی برای فریب بهره می‌گیرند مردم باید بدانند که اگر هر فردی اعلام می‌کند مدیر کاروان است و درحال ثبت‌نام است قصد فریب و اخاذی را دارد.

مدیرکل حج و زیارت مازندران بیان کرد: ثبت‌نام عتبات عالیات در ۲۲۰ دفتر خدمات زیارتی در استان نیز انجام نمی‌شود درصورت انجام پیگرد قانونی دارد.

این مسؤول یادآور شد:  هیچ یک از این دفاتر حق ثبت‌نام برای عتبات عالیات ندارند و مردم لازم است درصورت مشاهده این موارد را اطلاع دهند تا پلمب شوند.

ساداتی تصریح کرد: تصمیمات در ارتباط با اربعین نیز به‌صورت ملی اعلام می‌شود که در این صورت اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: متقاضیان سفر معنوی حج تمتع لازم است نسبت به پرداخت  قسط دوم حج اقدام کنند تا نرخ ارز تثبیت شود./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر