logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۷۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

وزیر

وزیر

به گزارش موج رسا; 

وزیر ارتباطات:

وزیر ارتباطات گفت:

آذری جهرمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: استان زنجان در دولت سهم خوبی دارد  و وزار و مسئولان شهید شهریاری افتخار کشور است و مردم زنجان مردم بزرگواریو افتخار آمیز بود حرکت مردم زنجان در یوم العباس و کار تبلیغی خوبی در ستاد ملی کرونا

وی شور و شعور حسینی سرمایه مهمی برای مردم زنجان است و از مراسم های معروف تشیع در ایام محرم است اما با مدیریت استانم با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم ها برگزار شد که مایه مباهات بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در استان زنجان انجام شده است و تیم ارتباطات و فنآوری نتیجه و خلاصه نحوه توزیع سیتسم ها به دلیل جغرافیای استان که جغرافیای دشتی و کوهستانی در دشت به راحتی توزیع شده است اما در مناطق کوهستانی کمتر محقق شده است.

افتتاحی در استان انجام نمی شود مگر اینکه با کار میدانی تمام شود و همه مرردم استان احساس کنند که با افتتاح 350 مدرسه متصل نیستند.

در ماهنشان و خدابنده این مدارس دیتای روستاها ارتقا یافته است و 161 کیلومتر فیبر نوری 130 اجرا شده است.

اگر می خواهیم افتتاح کنیم و گزارش دهیم باید مردم ارتباط برقرار کنند عداللت باید در همه شئونات کاری فراهم شود.

گزارش مدیران استان مرور شد وضعیت استان مرور شد  آمار خوبی است اما نیازمند 207 روستا باقی مانده در منطقه ماهنسان و خدابنده تمرکز روی این نقاط است و باید تمام شود

احساس من جلسه این است تا پایان سال کندی در برخی قسمت ها وجود دارد در 3 فاز تا اسفند در فاز اول آبان ماه 44 دکل مخابراتی در ماطق مختلف که صنف و راه اندازی تجهیز می شود در مرحله دوم بهمن ماه 53 و ما بقی در اسفند ماه محقق می شود.

مراکز جمعیتی در اولویت پوشش مخابراتی هستند اول در خدابنده و ماهنشان در اولویت بعدی است.

تا پایان امسال این مناطق مشکلات مناطق مختلف احصا شده است و اگر مشکلی در سایر ادارات مجموعه برق استان موضوع زیرساخت ها ضروری است مورد توجه قرار گیرد و فرمانداری ها و بخشداریها معارضان و را حل کنند

حدود 60 میلیارد توکمان سرمایه گذاری مرکز داده استان و مجنتع آی سی تی در 45 روز آینده فضایی استارآپ ها و امکانات برای جوانان فراهم شود و سیتا دیجیتا استان توسعه یابد.

وی با اشاره به گزارشات مردمی در فاز شش گلشهر در شهر زنجان یک هزار خانوار تلفن ندارند مسکن مهر هایی است که باید به پایان برسد و گزارش داده شود.

پی دی سل و پی سی زنجان تلاش می کنیم شرایط بررسی و 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر