logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۲۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد؛

کمک 33 میلیارد تومانی مردم زنجان در قالب رزمایش کمک مومنانه

کمک-33-میلیارد-تومانی-مردم-زنجان-در-قالب-رزمایش-کمک-مومنانه
استاندار زنجان از کمک 33 میلیارد تومانی مردم زنجان در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: تا به امروز کرونا ویروس حوزه خدمات را اگر چه با مشکل مواجه کرده است اما تولید و اشتغال و فعالیت‌ها ادامه دارد.

وی افزود: در استان زنجان چرخه تولید برقرار و اشتغال ایجاد شده است اما به این معنا نیست که واحدهای تولیدی در زنجان مشکل ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به تامین زمین برای احداث 13 هزار و 500 واحد مسکونی در زنجان، افزود: عملیات اجرایی 4 هزار واحد آغاز شده است و در زمینه آورده مردم نیز زنجان در کشور پیشتاز است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه کشاورزی در بحث کاداست استان زنجان دارای رتبه اول است و برای نخستین بار اسناد تک برگی به کشاورزان ارائه شده است، افزود: تلاش کردیم محورهای راه استان و خط آهن به سرعت در پیگیری و اعتباراتی به این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

حقیقی با بیان اینکه امسال مردم زنجان اقدامی را انجام دادند که مایه مباهات بود، افزود: مبلغ 33 میلیارد تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه مردم شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

وی برضرورت حل مشکلات اینترنت مدارس روستایی تاکید کرد و گفت: در ماهنشان و خدابنده با مشکلات بیشتری مواجه هستیم.

استاندار زنجان ادامه داد: استان زنجان از نظر پنجره واحد سرمایه گذاری رتبه اول را داراست و 16 استان نیز از طریق زنجان آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

حقیقی گفت: یقین دارم هر آنچه که امکان داشته باشد از نظر وزارت ارتباطات در استان زنجان فراهم می‌شود و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهر زنجان و طارم، افزود: انتخابات سالم، باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری برگزار می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: انتخابات روز جمعه با ماه‌ها برنامه‌ریزی برگزار می‌شود و هر آنچه خواسته مردم باشد، از صندوق‌های رای بیرون می‌آید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر