logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۷۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

شرایط بهداشتی لازم برای برگزاری انتخابات در زنجان فراهم شده است

شرایط-بهداشتی-لازم-برای-برگزاری-انتخابات-در-زنجان-فراهم-شده-است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: برابر گزارش های ارسالی از دو شهرستان زنجان و طارم، شرایط بهداشتی لازم برای برگزاری انتخابات در زنجان فراهم شده است.

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس پروتکل‌های اعلامی از سوی دو وزارت بهداشت و کشور در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و با رعایت موازین بهداشتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مورد توجه همه مسئولان است، ادامه داد: نمایندگانی از سوی بهداشت استان در ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها فعال بوده و افرادی نیز به عنوان ناظر صندوق‌‌ها انتخاب شده‌‌اند.

این مسئول یادآور شد: نظارت بر اجرای صحیح موازین بهداشتی، رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای انجام می‌شود که در این زمینه به افراد مورد نظر آموزش‌های لازم داده شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای به عوامل اجرایی انتخابات خبرداد و گفت: فرمانداران نیز موظف به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز شعب و صندوق‌های اخذ رای هستند.

صائینی بیان داشت: در حال حاضر شرایط در استان زنجان برای برگزاری انتخابات فراهم شده است و برنامه‌‌ریزی‌‌های لازم برای نظارت بر صندوق‌های ثابت و سیار در دو شهرستان انجام شده است.

وی از حضور ناظرین بهداشتی در تمام مراحل برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: تاکنون وضعیت از بابت فراهم کردن شرایط برای برگزاری انتخابات مناسب برابر گزارش‌های در دو شهرستان زنجان و طارم فراهم شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر