logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان:

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری زنجان با بیش از 1200 داوطلب برگزار می‌شود

آزمون-کارشناسان-رسمی-دادگستری-زنجان-با-بیش-از-1200-داوطلب-برگزار-می‌شود
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان گفت: آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز پنج‌شنبه 20 شهریورماه برگزار می‌شود که 1225 نفر از استان زنجان، متقاضی و داوطلب شرکت‌کننده در این آمزون هستند.

سیدمحسن صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه این آزمون برای اولین بار در داخل استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این آزمون به صورت همزمان در تمام مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان استان زنجان شامل 1039 مرد و 186 زن هستند که به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

صفوی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون طی امروز و فردا می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان گفت: این آزمون راس ساعت 8:30 صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: سوالات در 2 گروه عمومی و تخصصی بوده و مدت زمان پاسخگویی به سوالات نیز ۱۱۰ دقیقه است.

صفوی خاطرنشان کرد: به همراه داشتن کتاب، جزوه و ماشین‌حساب برای هیچ یک از رشته‌های آزمون، مجاز نیست.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون 2 ماه بعد از برگزاری آن اعلام می‌شود، گفت: ظرفیت‌های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت‌کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و شرکت‌کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شده و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

صفوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط افراد شرکت‌کننده در آزمون، الزامی است.

وی افزود: این آزمون طبق برنامه در خردادماه باید برگزار می‌شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و طبق برنامه جدید اعلامی از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در روز پنج‌شنبه 20 شهریورماه برگزار خواهد شد.  // آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر