logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۷۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل مجمع ملی کشاورزی:

سرمایه‌گذاران برای حل مشکل کمبود نهاده‌های دامی در کشور بسیج شدند

سرمایه‌گذاران-برای-حل-مشکل-کمبود-نهاده‌های-دامی-در-کشور-بسیج-شدند
مدیرعامل مجمع ملی کشاورزی با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی گفت: سرمایه‌گذاران برای حل مشکل کمبود نهاده‌های دامی در کشور بسیج شدند.

علی خانمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع و مشکلات کمبود نهاده‌ها اظهار کرد: از طرف وزارت کشاورزی کارهایی در حال انجام است تا این مشکل برطرف شود.

وی تصریح کرد: همه سرمایه گذارانی که توانایی وارد کردن نهاده‌های کشاورزی را دارند بسیج شدند تا این مشکل را برطرف کنند.

مدیرعامل مجمع ملی کشاورزی با تاکید براینکه بخشی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم در اثر تحریم‌های ظالمانه ایجاد شده است ابراز کرد: باید اقدامات انجام شده طوری باشد که به تولید پایدار کشور صدمه ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه افرادی که می‌گویند امکان افزایش قیمت مرغ اتفاق می‌افتد را قبول نداریم افزود: در دیداری که اخیرا با مسئولان وزارت جهادکشاورزی داشتیم مسئولین در صدد تامین نهاده‌های مورد نیاز کشور هستند.

خانمحمدی با اشاره به اینکه امیدواریم در چند روز آینده نهاده‌های مورد نیاز کشور تامین شود تا شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی نباشیم ابراز کرد: این مشکل، مشکلی نیست که غیرقابل حل باشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاران خوبی در کشور داریم که دولت می‌تواند آنها را به این حوزه وارد کند و نباید با کوچکترین مشکل ناامید شویم چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب در تحریم بودیم و توانستیم همه تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم و تحریم‌های جدید هم نمی‌تواند مانعی برای کشورما ایجاد کند.

مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید از سرمایه‌های موجود در کشور در جهت رفع مشکلات ایجاد شده استفاده کنند چرا که سرمایه‌گذاران بسیار خوب و فعالی در کشور داریم.

وی عنوان کرد: رایزنی‌های خوبی در حوزه اقتصادی با سرمایه‌گذاران و اساتید دانشگاه‌هایی که روی اقتصاد کار می‌کنند انجام می‌شود.

خانمحمدی بیان کرد: در راستای حل مشکلات یک اتحاد کلی بوجود آمده و امیدواریم با این اتحاد ایجاد شده همه مشکلات را بتوانیم برطرف کنیم تا تاثیری زیادی در معیشت مردم نداشته باشد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر