logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۷۲۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

برخی از ماشین‌آلات پروژه پتروشیمی زنجان با رفع موانع وارد استان می‌شود

برخی-از-ماشین‌آلات-پروژه-پتروشیمی-زنجان-با-رفع-موانع-وارد-استان-می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت پروژه پتروشیمی زنجان گفت: برخی از ماشین‌آلات پروژه پتروشیمی زنجان با رفع موانع وارد استان می‌شود.

محمد رضا آبی پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: پروژه پترشیمی زنجان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم سرمایه گذاری و اقتصادی استان زنجان در حال پیگیری است تا این پروژه در سریع‌ترین زمان به مرحله اجرا در آید.

وی با بیان اینکه طرح پتروشیمی زنجان مرحله به مرحله بر اساس میزان آورده سهامداران و تسهیلات بانکی اختصاص یافته اجرایی می‌‌شود، افزود: ماشین‌آلات مورد نیاز این پروژه به استان وارد شده است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر ماشین‌آلات در حال نصب است، افزود: شرایط تحریم موجب کندی روند اجرای این پروژه شده بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان یادآور شد: شرایط تحریم موجب شد تا ماشین‌آلات پتروشیمی زنجان دیرتر وارد استان شود و ماشین‌آلات دیگری که مورد نیاز اجرای این پروژه است، در صورت رفع موانع، وارد استان می‌شود.

آبی‌پور تحریم‌ها و کمبود منابع مالی را از دلایل کندی اجرای این پروژه عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تا مراحل تعیین شده برای اجرای این پروژه پله به پله طی شود.

به گزارش موج رسا، طرح پتروشیمی زنجان از جمله طرح‌هایی است که از سال 85 کلنگ‌زنی شده و تا کنون به مرحله افتتاح نرسیده است.

اختصاص فایناس 265 یوروی رئیس جمهور به پتروشیمی زنجان نیز گره از اجرای این پروژه باز نکرد تا همچنان پس از 14 سال این طرح ابتر باقی بماند.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر